- Anoniem20 juni 2021 om 19:26
Ik hoop het zou ik bijna zeggen.
Anoniem20 juni 2021 om 19:33zat nog ff na te lezen. Onderstaande vraag had ik gesteld maar nog geen antwoord gehad .
Dus als ik jou goed begrijp is dat wanneer je kokhalsreflex optreed en je de pik weer eruit haalt dan is het niet gelukt. De pik moet verder dan waar je het gevoel hebt dat je moet “kokken”?
ReagerenJohn (moderator)
20 juni 2021 om 19:46Dan heb je niet echt goed gelezen:
Reageren
Maar ik las dat deeptroat de hele pik naar binnen moet en dat je kokhalsreflex moet beheersen. Ik kon dat niet en duwde gelijk weg. Dan is het me niet gelukt toch?
antwoord:
Dan is het niet geluktAnoniem20 juni 2021 om 19:51Excuus maar ik wilde het dubbelchecken. Maar zal hem niet meer stellen. Je aanwezigheid hier is groots. Voor vele lees ik hier
ReagerenJohn (moderator)
20 juni 2021 om 20:06?
ReagerenAnoniem20 juni 2021 om 22:15Ik bedoelde trouwens dit bericht wat ik erna stuurde. Verkeerde gekopieerd.
Dus als ik jou goed begrijp is dat wanneer je kokhalsreflex optreed en je de pik weer eruit haalt dan is het niet gelukt. De pik moet verder dan waar je het gevoel hebt dat je moet “kokken” en dan daar blijven?
ReagerenJohn (moderator)
20 juni 2021 om 22:24Volgens mij toch nou al 2 keer bevestigd
ReagerenAnoniem20 juni 2021 om 22:36Wat ik dus wilde weten is dat hij kan 1x ver komen maar je gaat kokhalzen en duwt hem terug. Maar als je dus die pik daar wel houd dan is het pas deeptroat. Ok dan kan ik het laten rusten
ReagerenJohn (moderator)
20 juni 2021 om 22:48Klopt
ReagerenAnoniem11 maart 2025 om 07:34Beste anoniem
Hoe is het verder met je afgelopen?Ik ervaar zelfde symptomen
Droge mond, vast slijm, Witte tong
Maar geen keelpijn, zo een beetje geirriteerd maar zeker niet pijnlijk..
Verder heb ik ook ook nog vaginale klachten, branderig en pijnlijk
Branderig gevoel dat niet weggaat. Maar plassen is niet pijnlijk.
Heb ook Branderig gevoel aan mijn anus. (Nooit anaal gedaan)
Maar stoelgang lukt, heb wel diarree.Ben ook al goed ziek geweest, precies de griep en hevige spierpijn pijnen overal. + warmtegloed over heel mijn lichaam, in gezicht en in voeten.
+ mijn ogen zijn droog en geïrriteerd + een bloedvaatje gesprongenHeb al een paar keer onveilige seks gehad met meerdere mensen.
Voor mijn symptomen begonnen.Tot nu toe al verschillende testen gedaan bij huisarts en gynaecoloog, alles negatief
Ik vrees voor HIV
Heb hier al heel wat stress rond.
ReagerenAnoniem11 maart 2025 om 08:09Indien de testen negatief zijn, dan heb je geen hiv. Punt.
Reageren