- Aften26 oktober 2019 om 11:18
Na onbeschermde seks met mijn vriendin heb ik klachten gekregen zoals pijn bij het urineren, rode huiduitslag en gezwollen klieren. Ben er achter gekomen dat ze onbeschermd vreemd gaat met een ander persoon waarvan ik de status niet ken. Heb me hierdoor op 6, 12 en 26 weken na voorval laten testen op HIV en andere soa’s. Deze testen waren allemaal negatief.
Maar het rare is dat ik nu steeds last heb van keel ontstekingen en aften op de tong. Het komt en het gaat weg.. al 2 maand aan ene stuk na de laatste test. Terwijl ik hiervan voor het voorval nooit last van heb gehad. Ook is de huiduitslag en de gezwollen klieren nog steeds aanwezig. Zou ik me zorgen maken dat zonder verder risico contact toch een test gefaald heeft. Of zou het van iets anders kunnen komen?
Omdat ik info opzoek over aften dan komt er altijd bij te staan dat dit kan komen door verlaagde weerstand door HIV… en dat baard me wel zorgen…
Bedankt voor de respons
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
26 oktober 2019 om 14:05HIV heb je in ieder geval niet. Dat is zeker.
ReagerenAften31 oktober 2019 om 21:01bedankt voor de reactie. Dus ik mag er vanuit gaan dat ik bij de 6 maanden ( 26 weken) test een betrouwbaar resultaat heb? Het schrikt me gewoon wat af omdat ik nooit geen ontstekingen in de mond heb gehad. En nu heb ik de ene ontsteking na de andere, wit beslag op de tong, huiduitslag op buik, romp, armen en benen.
ReagerenJohn (moderator)
31 oktober 2019 om 21:06Geen HIV in ieder geval
ReagerenAften31 oktober 2019 om 21:19bedankt!
Reageren