- Tom25 augustus 2019 om 17:12
Ik had al enkele weken licht gezwollen klieren in hals. 3 weken geleden, pijn bij het slikken gekregen en zag ik een wit beslag op amandelen. Dus dacht dat ik een amandelonsteking had. Na 4 dagen waren de klachten weg. 1 week erna kreeg ik terug pijn bij het slikken. Zag ik weer dat de amandelen wit zagen, ik dacht het zal wel beteren. Maar de dagen erna verergerde het alleen maar. Hierdoor ben ik donderdag naar de HA gegaan. Heeft me medicatie voorgeschreven en de klachten verminderden gedeeltelijk. Maar de stekende pijn bleef wel, ook het aanwezig zijn van geel slijm baart me zorgen.
Vandaag opgestaan met een verstikkend gevoel. Bleek dat mijn huig enorm gezwollen is en precies ook langer is geworden. Hierdoor raakt deze constant de achterkant van de tong..
Nu vroeg ik me af of dit een normaal verloop is van een ontsteking of zou ik me best terug tot de HA wenden?
Ik lees namelijk dat een ontsteking normaal na 3/4 dagen vanzelf weg gaat, maar bij mij is dit niet het geval en verergert het alleen maar een beetje.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
25 augustus 2019 om 19:02Ga dan even terug naar de huisarts
Reageren