Zoeken Vraag het forum

Hiv combo

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Ook die vraag heb ik gisteren al beantwoord. Ja het is een betrouwbare test en je hoeft geen uitgebreid onderzoek. Daar hebben ze die testen voor ontwikkeld. E nee je hebt geen HIV

John (moderator)

Je hebt nou 2 topics hierover gehad.
    Een topic over de INSTI test die je bij 11 weken en 4 dagen hebt gedaan. Hierna heb je dan de test bij het instituut in Amsterdam laten doen. En je kunt toch zeker zelf nog wel op een kalender kijken of dat dan nou 12 weken zijn… Je moet het me niet kwalijk nemen, maar voor dit soort banale vragen heb ik dus echt geen tijd. Als ik dat voor iedereen zou moeten gaan doen zou een dag voor mij 48 uur moeten hebben om alle vragen te beantwoorden. Kom op, neem even een kalender en tel tot 12..

Reageren
    John (moderator)

Wat heb je eigenlijk voor een risico gelopen? Dat kan ik namelijk niet terugvinden in beide topics?

Reageren
    Anoniem

Oké.. nou ik wil alleen bevestiging meer niet … ik heb gewoon hypochondrie en zou mij goed doen een bevestiging..

Reageren
    Anoniem

Onveilige gemeenschap

Reageren
    John (moderator)

Ben je man of vrouw?

Reageren
    John (moderator)

gewoon een hetero seksueel contact?

Reageren
    Anoniem

Jaa ben een vrouw met een man

Reageren
    John (moderator)

ah je hebt een angststoornis…. nou snap ik het aantal berichtjes..

Reageren
    Anoniem

Oké.. bedankt voor de bevestiging

Reageren
    John (moderator)

Dan is het risico sowieso al klein… Niet stressen en probeer het achter je te laten. En als je dat niet kunt, raad ik je aan om met een psycholoog te gaan praten

Reageren
    Anoniem

Bedankt voor uw geduld.. maar heeft die ene pil voor de test zelf ook gene invloed ? Sorry de aller laatste dan sluit ik het af. En hoeveel procent geen hiv 100?

Reageren
    Anoniem

En is dit middel niet het zelfde als prep? Dat ik me na 6 maanden weer moet testen ?

Reageren
    John (moderator)

Die pil heeft geen invloed en geen HIV

Reageren
    John (moderator)

pffffff

Dat is gisteren ook al beantwoord. Dat zijn echt andere middelen

Reageren
Reageer op: Hiv combo
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.