Zoeken Vraag het forum

Hiv test

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • X

Goedemorgen

Mijn test was Hiv 1/2 AL screening negatief ,ik ben niet zeker over datum van mijn laatste risico maar ben wel zeker dat ik 3 maanden en 20 dagen voor de test geen risicon heb opgelopen .

PS. Paar keer onbescheremd met verschillende personen.

1. Welke soort test is dit aub?en is het resultaat sluitend ?

2. Maakt het nu uit als de test 3de of 4de generatie als ik zeker weet dat ik 3 maanden voor de test geen risico had opgelopen?

Alvast bedankt

1.

12 reacties
    Reageren
    Helena

En is deze test volledig sluitend na 3 maanden? Ik wil echt dit hofdstuk sluiten ,ik word gek

Reageren
    Helena
    Suzan

Hoi,

Soms moet je even geduld hebben voor je hier antwoord krijgt. De moderator beantwoordt al onze vragen vrijwillig en je kunt niet verwachten dat hij daar 24/7 mee bezig is. Je krijgt echt wel een reactie,alleen niet à la minute.

Ik snap dat je ongerust bent,maar als je dringend antwoord wilt, kun je beter je vraag bij de huisarts/huisartsenpost neerleggen. Daar zitten mensen die er voor betaald worden de klok rond aanwezig te zijn.

Reageren
    Helena

Sorry 🙁

Reageren
    John (moderator)

Als de test 3 maanden na het laatste contact is gedaan, maakt het verder niet uit welke test.

Reageren
    John (moderator)

Na 3 maanden wel

Reageren
    Helena

Hoe bedoelt u met na 3 maanden wel? En kunt u zien met naam van de test of het een 4de of 3de generatie test? HIV 1/2 AL screening

Ik heb zeker 3 maanden en 20 dagen voor de tset geen risico opgelopen ,kan ik het nu echt achter me laten ?

Hartelijk bedankt voor uw antwoord

Reageren
    John (moderator)

Als de test minimaal 3 maanden na het laatste onveilige contact is gedaan, heb je dus geen HIV. Als de test tenminste goed is uitgevoerd

Reageren
    Helena

De test was via de huisarts

Reageren
    John (moderator)

Dan is het toch prima!! Geen HIV dus.

Reageren
    Helena

Laatste vraag .. sorry se ,zou u mij aanraden om nog een test te doen later of ist nu niet meer nodig?

Reageren
    John (moderator)

Volstrekt onnodig

Reageren
Reageer op: Hiv test
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.