Zoeken Vraag het forum

Hiv combo

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik gebruik deze:

valaciclovir …

moet ik me zorgen maken nu ??

Anoniem

Moet ik mij nu opnieuw testen ???

Reageren
    Anoniem

Ik maak me nu weer ontzettend zorgen pfffff, kunt u alstublieft reageren. Heb deze test na 12 weken gedaan….

Reageren
    Anoniem

Zou u nog willen reageren alstublieft.. ??

Reageren
    Anoniem

Valaciclovir 500 mg 2 per dag voor 10 dagen moet er nog 6….

Reageren
    Anoniem

Zou u alstublieft willen reageren als u dit leest want heb het gevoel dat ik gek word ??

Reageren
    Anoniem

Als het in mijn bloed is het toch wel te meten na 3 maanden ??

Reageren
    John (moderator)

Kan even duren voordat je antwoord krijgt… het risico was 3 maanden geleden, dan maakt het verder niet uit. Je hoeft je niet opnieuw te laten testen. als je HIOV zou hebben, zou je voldoende antistoffen hebben die door de 4de gen combitest gevonden zouden zijn

Reageren
    Anoniem

Jaa het was 22 januari gebeurd.. dus uitgerekend precies 12 weken.. waarom zegt u dat dan ?? Hoeveel procent is de test dan betrouwbaar nu ?

sorry nogmaals en bedankt ?

Reageren
    Anoniem

En ik weet niet of die arts wel echt gelijk heeft.. stel het is een 3e generatie test ?

Reageren
    John (moderator)

De test is gewoon 99% betrouwbaar. Ze gebruiken 4de generatie testen

Reageren
    Anoniem

Hoeveel procent heeft het geen invloed op mijn test ?? Sorry John heb weer het gevoel dat ik weer helemaal panisch wordt. En hoeveel procent moet ik mij geen zorgen maken ?

Reageren
    John (moderator)

Ik schreef net dat de test 99% betrouwbaar is

Reageren
    Anoniem

Sorey laatste vraag. En hoe weet u zo zeker dat ze de 4de generatie testen gebruike ?

Reageren
    Anoniem

Jaa dat las ik, maar omdat u zei het kan eventueel invloed hebben op de test …

Reageren
Reageer op: Hiv combo
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.