- dada3 maart 2020 om 18:43
Dank je wel voor het zeggen, dat het nog geen hiv hoeft te zijn!
John (moderator)
3 maart 2020 om 18:47Je hebt met 4 weken een negatieve uitslag gehad, en dat is toch een heel betrouwbaar resultaat
Reagerendada6 maart 2020 om 09:47Hoi John,
Ik ben ontzettend opgelucht, want ik heb net de uitslag opgehaald van mijn hiv-test: negatief voor hiv-1 en hiv-2!
Zó ontzettend onverwacht.. ik had zelfs neuropathie: af en toe prikken onder mijn voetzolen, twee blauwpaarse plekjes onder de huid, echt 2 weken best aardig nachtzweten. Anderhalve week erge jeuk op mijn romp en zelfs hiv-pukkels met witte koppen (waar haal je die spontaan vandaan!??). En ook nog eens soms velletjes in mijn mond of kleine plekjes, durfde niet eens naar tong en in mond te kijken.
Achteraf gezien denk ik dat dat allemaal door de stress veroorzaakt is! Ik geloofde niet meer in een goede afloop! Ik ben zo blij!
Reagerendada6 maart 2020 om 09:58Misschien toch maar eens op diabetes laten prikken!?
ReagerenJohn (moderator)
6 maart 2020 om 13:20En nou zo snel mogelijk vergeten en je normale leven weer oppakken
ReagerenJohn (moderator)
6 maart 2020 om 13:20Bespreek de klachten met je huisarts
ReagerenNico13 mei 2020 om 20:43Beste
Opeens krijg ik rode kleine vlekjes enkel op mijn 2 armen. Lijkt het iets gevaarlijk? 4 maand geleden onbeschermd contact gehad.
Wat zou het kunnen zijn ?
alvast bedankt
ReagerenBijlagen:
John (moderator)
13 mei 2020 om 21:05Het zijn rode vlekjes… meer is er zo ook niet over te zeggen
Reageren