- Huiduitslag23 juli 2019 om 16:24
Ik heb de laatste tijd een soort pukkeltjes op me borst, buik en rug, ze jeuken niet, doen geen pijn. Wat zou dit kunnen zijn? Herinner me dat ik jaren geleden een soort risico contact heb gelope, en nu las ik dat je van hiv dit soort uitslag kan krijgEn, door de lagere weerstand die je op den duur krijgt. Zou dat kunnen, of is t normaal dat je wel eens van die pukkeltjes op je buik krijgt. Ik heb wel enorm veel stress de laatste tijd gehad, en heb een gevoelige huid.
Bijlagen:
6 reactiesReagerenHuiduitslag24 juli 2019 om 08:21Iemand?
Reagerenanoniem24 juli 2019 om 11:36Enkel een HIV test kan uitsluiten of je al dan niet HIV hebt.
Maar met het warme weer de laatste dagen, kan de huid ook wel geïrriteerd geraken door zweten. Ik denk eerder dat het irritatie gaat zijn.
ReagerenVraag12 augustus 2019 om 22:28Als je na onbeschermde seks op 6 weken huiduitslag krijgt en je laat u op 12 weken testen op HIV. En deze test is negatief. Mag je er dan 100% zeker van zijn dat de huiduitslag door iets anders veroorzaaakt wordt als deze nog steeds aanwezig is. Of best binnen 4 weken nog eens terug testen?
ReagerenJohn (moderator)
12 augustus 2019 om 22:31100% geen HIV
ReagerenVraag13 augustus 2019 om 12:59Als ik geen seks meer gehad heb na het contact en begin na die 12 weken test. Symptomen van gezwollen klieren onder oksel, in hals en nek te ervaren en dan ook nog vermoeidheid. Dan mag ik er vanuit gaan dat het een ander virus is waartegen mijn lichaam zich verzet?
Het rare is dat de gezwollen klieren zich aan 1 kant van het lichaam bevinden.
ReagerenJohn (moderator)
13 augustus 2019 om 16:06Het is dan in ieder geval geen HIV
Reageren