Zoeken Vraag het forum

Zijn deze symptomen hiv

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Frits

Ik heb een paar rode vlekjes niet jeukend op mijn voorhoofd ca 7.
    Op mijn borst ca 5 vlekjes ook niet jeukend en op mijn rug ca 10 allemaal niet jeukend niet pukkelig.

Ik heb een antibiotica kuur gehad tegen gonoroe en voelde mij daardoor alleen misselijk met ca 3 dagen esn gebrek aan eetlust.

Hoofdpijn en gewrichtspijn in mijn knie na ca 18 uur autorijden die 4 dagen aanhield zijn verder de enige klachten geweest.

Voor zover ik wewt heb ik geen griwp koorts keelpijn en nachtzweten gehad.

De mogelijkheid op oplopen was zon 2/maand geleden.

De huiduitslag kwam heel geleidelijk en ainds ik begon te stressen de ene dag wat meer dan wat minder.

Ook niet in een dag me hele lichaam onder maar heel kleine plekjes verspreid op de plekken zoals beschreven.

Voorhoofd kwam pas 4 weken later dan de borst vlekjes.

Mijn vraag want ik zit mezelf helemaal gek te maken door lezen op het internet hoeveel lijken mijn symptomen op die van hiv.

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

ik zou het zo niet als HIV symptomen zien. Maar zekerheid krijg je alleen maar door een HIV test.

Reageren
    Frits
    • Bedankt voor u snelle reactie kleine vraag kan je huiduitslag ook krijgen door stress rode vlekken die niet jeuken en niet 1 2 3 weggaan want dan zijn ze wel redelijk te plaatsen
    Reageren
    John (moderator)

ja dat zou zeker kunnen. Stress rash

Reageren
    Frits

Hiv test gedaan en gelukkig negatief

Reageren
Reageer op: Zijn deze symptomen hiv
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.