Beste John,
Ik heb helaas weer risico gelopen. Handeling doet er even niet toe. Risico was hoog. Precies 2 weken later kreeg ik keelpijn (al bijna 2 weken), aanhoudende hoofdpijn en een vreemde huiduitslg op de borst vooral (zie foto’s). Ook een paar dagen diarree. Nu zijn er mensen in mijn omgeving verkouden en ben ik negatief getest op corona. Omdat ik geen koorts had en ook nog eens kriebelhoest heb, is dat een kleine geruststelling. Ik laat volgende week op precies 28 dagen (4 weken) testen. Maar de huiduitslag vind ik zorgelijk. Zit niet alleen op de borst. Maar ook een aantal puistjes en rode puntjes op mijn armen en benen en rug, maar niet heel overheersend. Zou dat hiv kunnen zijn?
Alvast bedankt!
Groet Kyra
Hier nog 1 foto. Er is iets misgegaan bij het posten eerder.
Hiv stel je niet vast op basis van symptomen, maar op basis van een hiv test. Die kan je doen vanaf 6 weken na het risico.
Beste John,
Hoe betrouwbaar zijn dit soort testen op 4 weken bij duidelijke klachten (keelpijn, hoofdpijn, pijnlijke klieren, iets wat op licht huiduitslag lijkt, lichte verhoging (37,5 graden))?
Is een hiv sneltest uitgevoerd bij de Stadskliniek.
Alvast bedankt voor je bericht.
Excuus, foto is onduidelijk. Ik post hem nogmaals.
Je kt bij 4 weken testen, dat kan dan een goede indicatie geven, maar er zal alsnog getest moeten worden bij 6-8 weken