Zoeken Vraag het forum

Symptomen acute hiv ??

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • 530258

Hallo iedereen

3 weken na risicocontact werd ik 1 dag ziek… moest een paar keer overgeven, diarree en had 38 graden koorts. Alle symptomen waren na 1 dag verdwenen, ook de koorts… 2 weken daarna had ik wel last van bloedend tandvlees en nu nog 1 week later heb ik een beetje uitslag in mn gezicht… het kunnen ook puistjes zijn ik weet het niet, het maakt me helemaal gek 🙁 zijn dit symptomen van acute hiv?? Ben zo bang 🙁

bedankt om te antwoorden!

10 reacties
    Reageren
    530258

misschien nog even aan toevoegen dat ik 3 dagen voor die ene dag ziek gewerkt heb met een meisje die buikgriep had… dokter stak het ook op buikgriep en had me een injectie primperan gegeven.. mogelijks zijn de symptomen daardoor verdwenen ?? Ben echt bang dat het iets anders was dan buikgriep…

Reageren
    530258

Iemand?? 🙁 ga straks naar de huisdokter om me te laten testen, 39 dagen (bijna 6 weken) na onveilig contact.. is dit voldoende lang om te testen??

Reageren
    John (moderator)

Dat is voldoende

Reageren
    John (moderator)

Geen HIV symptomen. Als je denkt een hiv infectie hebben opgelopen, moet je een test laten doen

Reageren
    530258

Tandor

mijn tandvlees bloedde wel spontaan.. kwam 1x voor en nu bloedt het enkel nog met tanden poetsen. Is dit zeker geen symptoom? 🙁

Reageren
    Kep

Bloedend tandvlees heeft niets met een soa te maken. Laat je met 4 weken testen als je denkt een risico gelopen hebt.  Wat is je risico geweest?

Reageren
    530258

Kep

heb me laten testen na 6 weken. Is nu wachten op het resultaat… ik ben een vrouw die onveilig vaginaal seks heeft gehad met een man. Heb mezelf helemaal gek lopen maken door de buikgriep en bloedend tandvlees…

Reageren
    Anoniem

hoort een longontsteking bij symptomen van hiv/aids?

gr. Anoniem

Reageren
    John (moderator)

Nee. Dat is een tandvleesprobleem of een poetsprobleem

Reageren
    John (moderator)

Nee, dat hoort er niet bij

Reageren
Reageer op: Symptomen acute hiv ??
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.