Home / Hiv & Aids / Vraag tandor of kep
Hallo,
Een half jaar geleden werd ik. Ziek verkouden/griep. Ik heb sinds dien er een droge hoest van een half jaar aan over gehouden, ben naar de dokter geweest, me keel was rood, heb antibiotica gehad, waardoor de hoest alleen verdween op t moment dat ik t op had. Nu paar weken verder heb ik nog steeds hoest en de dokter kan er niks aan doen,, stel mijn hoest was door hiv zou ik dan meer symptonen moeten hebben, ben ook continu snotterig maar verder niks, maak me er zorge. Om, had namelijk voor die verkoudheid/ griep seks gehad, (was wel snotterig etc.)
Dat heeft met HIV niets te maken. als je denkt HIV te kunnen hebben en een risico gelopen hebt, laat dan een HIV test doen
Ja oke maar las wel dat hoest soms voor komt, dus stel, zou ik dan andere symptonennmoeten hebbe??
Een droge hoest komt alleen bij gevorderde hiv voor.(na vele jaren) daarnaast heb je dan ook andere duidelijke symptomen gehad. Laat je testen dan weet je het zeker.
Dan zou je toch andere symptomen moeten hebben, en na een half jaar hoest je dan niet meer
Hey Tandor, ik heb een vraag ik heb na 3 weken een RNA test gedaan bij one day clinic dat was negatief toen heb ik vanwege hoog risico bij DC kliniek na 4 weken en 5 dagen nog een keer zon een smelters gekregen dat was ook negatief. Mag ik nu opgelucht adem halen of is er nog steeds kans van wel?
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!