Zoeken Vraag het forum

Aids door vijlapparaat

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • AN

Beste tandor

nu na 3 maanden ben ik steeds minder bang voor hiv ! Dat de kans heel klein is en dat het hiv leeft niet zo lang buiten het lichaam

maar heel erg bang voor hepatitis !

Want ik hoor overaal dat hepatitis lang blijven buiten het lichaam leven en zelfs op het nieuws zeiden paar docters dat het zeer besmettelijk is Voraal bij nagelstudios en zelfs  er was een oude vrouw die hepatites hierdoor opgelopen had

nu heb ik al bijna geen hoop meer en voelt alsof ik ook nu hepatitis kan hebben aangezien het zo lang buiten het lichaam overleeft , soms Tot 7 dagen !

er zijn paar verschillende hepatitis A B C D E F

maar als ik het goed heb alleen hepatit B C D zijn besmettelijk via contact met bloed

ik heb aanstaande week dinsdag bij de huisarts bloed test voor hiv maar ik WOu weten of ze me dan ook op verschillende soort hepatitis testen ?

of alleen op hepatitis B ?

En zijn hepatitis B C D te genezen ?

Hoe groot is de kans nu dat ik hepatitis kan opgelopen hebben bij de nagelstudio want zoals ik het eerder had uitgelegd mijn nagelriem was beschadigd (3 kleine wondjes ) door een vijlapparaat

Ik maak me nu weer zorgen…

John (moderator)

Je krijgt zo geen enge ziektes

Reageren
    Jena

Hoe is het met topic starter van sept 2018.. heeft ze in eind 2018 negatief getest?
    Ze kwam paniek zaaien maar ik zie niet een gerusttellings bericht zoals :” ik ben negatief” en of bevestiging van het kan dat je Aids oploopt door vijlapparaat.
    En is ze dan genezen van neppe nagel ritueel/gaat ze metbeiegen vijlapparaat nu?

Reageren
Reageer op: Aids door vijlapparaat
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.