- AN11 november 2018 om 10:20
Beste tandor
nu na 3 maanden ben ik steeds minder bang voor hiv ! Dat de kans heel klein is en dat het hiv leeft niet zo lang buiten het lichaam
maar heel erg bang voor hepatitis !
Want ik hoor overaal dat hepatitis lang blijven buiten het lichaam leven en zelfs op het nieuws zeiden paar docters dat het zeer besmettelijk is Voraal bij nagelstudios en zelfs er was een oude vrouw die hepatites hierdoor opgelopen had
nu heb ik al bijna geen hoop meer en voelt alsof ik ook nu hepatitis kan hebben aangezien het zo lang buiten het lichaam overleeft , soms Tot 7 dagen !
er zijn paar verschillende hepatitis A B C D E F
maar als ik het goed heb alleen hepatit B C D zijn besmettelijk via contact met bloed
ik heb aanstaande week dinsdag bij de huisarts bloed test voor hiv maar ik WOu weten of ze me dan ook op verschillende soort hepatitis testen ?
of alleen op hepatitis B ?
En zijn hepatitis B C D te genezen ?
Hoe groot is de kans nu dat ik hepatitis kan opgelopen hebben bij de nagelstudio want zoals ik het eerder had uitgelegd mijn nagelriem was beschadigd (3 kleine wondjes ) door een vijlapparaat
Ik maak me nu weer zorgen…
John (moderator)
11 november 2018 om 13:47Je krijgt zo geen enge ziektes
ReagerenJena27 augustus 2025 om 13:04Hoe is het met topic starter van sept 2018.. heeft ze in eind 2018 negatief getest?
Reageren
Ze kwam paniek zaaien maar ik zie niet een gerusttellings bericht zoals :” ik ben negatief” en of bevestiging van het kan dat je Aids oploopt door vijlapparaat.
En is ze dan genezen van neppe nagel ritueel/gaat ze metbeiegen vijlapparaat nu?