- Anoniem16 september 2018 om 22:51
Ik heb ongeveer 4 weken geleden gel nagels gaan zetten , hierbij gebruiken ze altijd eerst een vijlapparaat met een metaal kopje ! Tijdens het vijlen heeft ze me 3 hele kleine wondjes gegeven naast mijn nagels!( hele kleine snijtje)
Dus ik ben me nu constant zorgen aan het maken of ik hier door aids of hepatites kan krijgen !
Bijvoorbeeld als de vorige klant (klanten) aids heeft/hebbe gehad en Haar bloed op de kopje van het apparaat was gekomen en ik heb ook door het zelfde apparaat paar kleine wondjes gekregen dat ik nu hierdoor aids of hepatites kan hebben ! Want heel veel mensen gaan daarheen en na de vorige klant ben ik meteen gaan zitten en ze had ook die metaal kopjes waar ze mee vijlt niet schoongemaakt ,
Ik heb gehoord dat het bloed dan te weinig zou zijn dat je ziek van wordt maar toch maak k me echt zorgen want ik had 3 wondjes en niet maar een ! Wondjes ware maar heel klein maar dat zegt niks denk ik omdat het is namelijk het zelfde als je aids krijgt door een spuit of tattoage,Ik maak me erg zorgen omdat het echt stom zou zijn als je hier door aids of hepatites krijgt ! Nog erger is dat ik nog 8 weken moet wachten viordat ik me op hiv kan testen !
Echt vervelend ik kan me letterlijk nErgens meer opfocusen Voraal omdat als ik het heb heeft mijn vriend het ook ! Ik ben nu echt ongerust17 reactiesReagerenAnoniem16 september 2018 om 23:05Ik heb nog twee foto’s toegevoegd van mijn wondjes , er was ook nog een andere wond die wat dieper was naast t nagel van mijn laatste vinger…
Reagerenanoniem16 september 2018 om 23:15Anoniem16 september 2018 om 23:29Verder over klachten heb ik weekje geleden keelpijn gehad , lopende neus en ik had het ineens heel erg koud terwijl mijn lichaam van buite niet koud aanvoelde maar ik had geen korts !
Reageren
Nu is het paar dage dat all die klachte weg zijn en nu komt weer keelpijn terug , geen pijn maar meer zo’n kribbel gevoel aan mijn keel!
Paar dage geleden op het werk was ik erg misselijk en ik had heel erg hoofdpijn !
Ik weet niet of dit allemaal syptomen kunndb zijn of misschien voor iets anders !
Pijn bij het plassen heb k vaker last van maar ik heb me pas getest en ik had geen blaasontsteking !John (moderator)
17 september 2018 om 09:51Zo kun je toch geen HIV krijgen
ReagerenAnoniem17 september 2018 om 16:45Ik ben pas bij de huisarts geweest ze zei dat het wel kan maar kans is klein !
Reageren
Dus ik ben me toch altijd zorge aan het maken omdat vijlapparaat heeft ook zo’n metaal kopje en ik denk dat het zelfde is als je spuit gebruikt van iemand die aids of hepatit heeft of als je bv tattoage zet met een gebruikte naald !
En op heel veel sites heb ik gelezen dat je door een snijongeval ook aids of hepatit kan krijgen,
Ik maak me dus echt zorgen omdat bij heel veel klanten voor mij haden ze die vijlapparaat gebruikt dus kans wordt iets groter dat er bloed van iemand dr op zat !John (moderator)
18 september 2018 om 01:28Zo krijg je geen HIV hoor
ReagerenAnoniem18 september 2018 om 12:31Okay gelukkig ,
ik heb net een kleine witte bultjes onder mijn lip gekregen als ik er op duw doet het beetje pijn , ik denk dat het afte is , en verder heb ik nogsteeds keelpijn , Soms hoofd pijn en vorig week Was ik ook verkouden ! Ik heb gehoord als je aids hebt krijg je deze syptomen allemaal..
Maak dit niet de kans groter dat ik aids heb ?
Ik ben nu ineens echt meer bang dat ik na al die klachten als hoofdpijn en keelpijn die ik al paar weken heb een afte heb gekregen
ReagerenJohn (moderator)
19 september 2018 om 03:05Dat heeft toch niks met HIV te maken en al helemaal niet met AIDS
ReagerenAnoniem25 september 2018 om 13:20beste tandor
mik heb vandaag toch voor de zekerheid een afspraak gemaakt voor de volgende week dinsdag
dan is het 7 weken na het opgelopen risico voor een hiv test ! Zou de test betrouwbaar zijn na 7 weken ?
En als het uitslag negatief was , moet ik me dan voor de 100% betrouwbaarheid na 12 weken nog eens testen ? Of hoeft dat niet
ReagerenJohn (moderator)
25 september 2018 om 20:50De test is zeker betrouwbaar
ReagerenAnoniem25 september 2018 om 22:03Ik weet dat ik veel vrage stel maar ik ben momenten echt onrustig wegens klachten die k heb
sinds gister ben ik weer ineens heel erg ziek geworden , keelpijn hoofdpijn heeel erg moe en diaree ! Ik heb soms rillingen , als k alleen maar keelpijn en hoofdpijn en lopende neus had moest ik aan verkoudheid denken maar ik heb ook diaree en dit maakt me echt onrustig want het heeft niks met verkoudheid te maken !
Moet ik me eigenlijk zorgen maken ?
ik weet niet waarom ik me zo zorgen maak alsof ik een grote risico heb gelopen ! Maar deze klachten Voraal nu ineens diaree laat me weer zorgen maken !
ReagerenJohn (moderator)
26 september 2018 om 00:38Dat zijn toch geen HIV klachten
ReagerenAnoniem8 oktober 2018 om 18:24Beste tandor
ik weet niet eens hoe ik moet beginnen maar ik blijf maar door gaan met die stress n ik kan er niet mee stoppen tot ik zeker weet dat ik geen hiv heb !
Sinds dat ongeval merk ik hele raare dingen
bijvoorbeeld in mijn mond krijg k steeds nieuwe aften ! Het begon met een en daarna kreeg ik ene andere pijnlijke puntje op mijn tong
die was weg kreeg ik gelijk ene andere en dit blijft steeds door gaan en nu heb ik er twee binnen kant van mijn mond op mijn wangen ! Ze zijn heel klein maar beetje pijnlijk
verder ben ik vorige week weer ziek geweest, verkouden ! Maar ik blijf geïrriteerde keel hebben al meer dan paar weken (bijna een maand) ik ben bang dat ik toch hiv heb , die puntjes of ja afte in mijn mond die steeds terug komen vind ik niet meer normaal en keelpijn ook niet meer , ik maak me heel erg zorgen omdat het allemaal te lang duurt en aftes die steeds achter elkaar terug komen
heeft dit iets mee te maken?
En verder wou ik ook graag weten waarom je denkt dat ik hierdoor geen hiv kan krijgen !
Ik zou het heel fijn vinden als je mijn beide vragen beantwoord ik ben echt ongerust
dankjewel
ReagerenJohn (moderator)
9 oktober 2018 om 02:24Dat zijn toch allemaal geen HIV klachten. Ga met die klachten gewoon naar de huisarts.
Reageren
De kans om zo HIV te krijgen is nagenoeg nihil