- Rob9 september 2018 om 00:17
Zijn soort puistjes. Branden ook
John (moderator)
9 september 2018 om 00:32Nee want ook daar gelden dezelfde symptomen voor zoal ik eerder heb beschreven
ReagerenJohn (moderator)
9 september 2018 om 01:11Dat zijn geen HV klachten hoor.bij een conversiegriep zou je toch echt hoge koorts moeten hebben
ReagerenSamson10 september 2018 om 20:28Bultjes op je kont rond de anus?
Heb je zelf als man anale sex gehad? Lijkt op een acute soa die jij anaal opliep en zij nu vaginaalSorry als ik insinuaties maak ik ben geen huisarts maar ik zou het eerlijk uitleggen tegen de dokter
ReagerenAnoniempje10 september 2018 om 23:13Hoi ieder1
Wie kan mij duidelijk vertellen wat de symotomen zijn bij een conversiegriep. Wat of welke sympto(o)m(en) zou iemand moeten hebben om te spreken van de conversiegriep. Wanneer treden de symptomen op en wat is er zo specifiek aan dat ze als zodoende herkenbaar zouden zijn als het ware zijnde hiv infectie. Bij soaaids heb ik die vraag ook gedaan en zij zeggen dat 9 vd 10 klachten krijgen en de 10e weet niet dat die geïnfecteerd is.
Er zullen hier vast wel genoeg ervaringsdeskundigen zijn die hier een duidelijk antwoord op zouden moeten hebben. Indien je koorts zou krijgen, zou die koorts dan meerdere dagen aan moeten houden en bijv huiduitslag is dat dan over je hele lichaam of bepaalde plekken. Ook was ik benieuwd of en wann je betrouwbaaf kan testen. Op soapoli staat dat je vanaf 4 weken mer de combinatietest betrouwbaar kunt testen aangezien het 4e generatie is. Ook bij DESC zeggen ze na 4 weken. Bij testalize.me zeggen ze ong na 4 weken terwijl de huisartsen nog steeds 3 maanden hanteren. Als iemand de test na 4 weken doet is die dan voor de volle 99.99% betrouwbaar? (100% kan niet statistisch)
Misschien iemand als @Tandor die een reactie met toelichting zou kunnen geven??
ReagerenJohn (moderator)
11 september 2018 om 09:09Het belangrijkste symptoom van een conversiegriep, is hoge koort > 39 graden, die ongeveer 1 week duurt, mar verder geen andere griepverschijnselen heeft.
Reageren
Een test bij 4 weken is zeker betrouwbaar. ca. 98,8 %Rob11 september 2018 om 19:09Nee niet anaal genomen zeg maar…
ReagerenAnoniem13 september 2018 om 19:24Als je alleen op je rug een aantal pukkeltjes hebt die jeuken, hoort dat bij hiv?
Of hoor je dan overal uitslag te hebben, en niet alleen op je rug?M.v.g. Anoniem
ReagerenJohn (moderator)
14 september 2018 om 01:00Dat heeft niks met HIV te maken
ReagerenAnoniem14 september 2018 om 08:00Want dan hoort het over je hele lichaam te zitten?
ReagerenJohn (moderator)
14 september 2018 om 09:35Ja en dan horen daar ook nog andere symptomen bij
ReagerenKep14 september 2018 om 09:391) symptome (als je symptomen krijgt) zijn duidelijk. Uitslag is binnen de zelfde dag over het hele lichaam en begint meestal op de romp. Iedereen die je dan ziet weet dat er iets goed mis is dan(extreme allergische reactie of dus een erge virus/bacterie) en ga je zeker naar de dokter. Dan is in vrijwel alle gevallen extreme pijn in je keel(zonder verkoudheids verschijnselen zoals verstopte neus Hoesten/niezen of snot), en koorts (zeker hoger dan 39 graden en je ligt dan zeker op bed minimaal een week) verder zijn vaak dr lymfe opgezet(maar dan ook tegelijk alle lymfe in je lichaam). Het is een syndroom dus vele symptomen tegelijk. Niet op en af en ook niet eerst een paar dagen een bepaald symptoom en dan een dag later andere erbij.
Reageren
2) waarom denk je dat jij HIV hebt? Heb je vaker onveilige seks gehad? Indien ja laat je uberhaupt direct testen. Want naast HIV (uberhaupt voor hetero seksuelen in nederland kleine kans om hiv op te lopen als man. alleen heel veel bloed of anale seks geeft grote kans op hiv). Andere soa’s daarintegen komen wel mega veel voor bij hetero’s en kunnen ook vergaande gevolgen brengen.Anoniem14 september 2018 om 10:05Bij mij zijn mijn nierstenen onderzocht, en er zat ook sulfaat in.
Ze zeiden dat ik daar iets te jong nog voor was, heeft dat iets met hiv te maken?M.v.g. Anoniem
ReagerenKep14 september 2018 om 15:56Waarom denk jij dan gelijk aan hiv?
ReagerenAnoniem14 september 2018 om 17:24Ja, dat weet ik eigenlijk niet.
Ik vroeg het mij af, of dat ermee te maken kon hebben.Gr. Anoniem
Reageren