- Rob7 september 2018 om 20:56
Ik heb sex gehad met vriendin van me. Nu heeft ze klachten als keelpijn,diarree,moe,spierpijn ,koortsen huiduitslag ( bultjes) die begon op haar buik en na paar dagen ook op haar zijkant benen zit, beetje onder haar oksel, achter haar nek en op gezicht paar. Nu zegt haar dokter virus na paar dagen over is en huiduitslag wel vaker voorkomt…
Nu heb ik sinds 2 dagen rare pukkels op.mijn kont die beetje branden. Is dat een hiv symptoom of begint huiduitslag niet daar..
30 reactiesReagerenRob7 september 2018 om 21:09Bultjes van haar jeuken enorm trouwens
ReagerenJohn (moderator)
8 september 2018 om 02:27Dat zijn toch geen HIV symptomen
ReagerenRob8 september 2018 om 09:28Hoi Tandor, dat van haar toch wel…
Reageren
Of vind je uutslag van haar niet kenmerkend. Erg jeukende buktjes eerst vrij lokaal net onder haar navel daarna zijkant benen,hals,achterkant nek,onder oksels en gezichtJohn (moderator)
8 september 2018 om 09:40Nee het zijn geen HIV klachten
ReagerenRob8 september 2018 om 09:51Hoi Tandor, ok. Ik lees dat huiduitslag juist een van de eerste symptomen kan zijn. Wat is de reden waarom je juist bij deze uitslag zegt van niet?
ReagerenJohn (moderator)
8 september 2018 om 09:55Omdat er andere symptomen bij horen en de huisarts ernaar gekeken heeft en aangeeft dat het een virus infectie is
ReagerenRob8 september 2018 om 09:58Welke andere symptonen dan?
Reageren
Hiv is ook een virus…huusdokter eeten er naar mijn ervaring weinig vanaf…John (moderator)
8 september 2018 om 10:42Hoge koorst en overal in het lichaam opgezette lymfeklieren. Ik denk wel dat je huisarts een beetje onderschat
ReagerenRob8 september 2018 om 10:51Hoi Tandor dank je. Zij had koorts..weliswaar niet hoor.
Over de huiduitslag bij accute hiv jeuken die dan of? Is de plek buik onderkant met daarna verspreiding( weliswaar weinig) niet matchend met huiduitslag die je normaal ziet bij accute infectie?
Dank Tandor voor je tijd en de moeite die je neemt om te antwoorden
ReagerenRob8 september 2018 om 12:26John (moderator)
8 september 2018 om 17:17Dan zit in de regel het hele lichaam onder en gaat gepaard met hoge koorts en opgezette lymfeklieren
ReagerenRob8 september 2018 om 18:02Ok dank je. Ik hsd gelezen vooral bovenlichaam
ReagerenHell8 september 2018 om 18:33Tandor je leest vaak dat milde griep klachten ook hiv symptomen kunnen of enkel keelpijn en rash wat is jou kijk daarop
ReagerenRob9 september 2018 om 00:15