Zoeken Vraag het forum

Huiduitslag billen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Rob

Ik heb sex gehad met vriendin van me. Nu heeft ze klachten als keelpijn,diarree,moe,spierpijn ,koortsen huiduitslag ( bultjes) die begon op haar buik en na paar dagen ook op haar zijkant benen zit, beetje onder haar oksel, achter haar nek en op gezicht paar. Nu zegt haar dokter virus na paar dagen over is en huiduitslag wel vaker voorkomt…

Nu heb ik sinds 2 dagen rare pukkels op.mijn kont die beetje branden. Is dat een hiv symptoom of begint huiduitslag niet daar..

30 reacties
    Reageren
    Rob

Bultjes van haar jeuken enorm trouwens

Reageren
    John (moderator)

Dat zijn toch geen HIV symptomen

Reageren
    Rob

Hoi Tandor, dat van haar toch wel…
    Of vind je uutslag van haar niet kenmerkend. Erg jeukende buktjes eerst vrij lokaal net onder haar navel daarna zijkant benen,hals,achterkant nek,onder oksels en gezicht

Reageren
    John (moderator)

Nee het zijn geen HIV klachten

Reageren
    Rob

Hoi Tandor, ok. Ik lees dat huiduitslag juist een van de eerste symptomen kan zijn. Wat is de reden waarom je juist bij deze uitslag zegt van niet?

Reageren
    John (moderator)

Omdat er andere symptomen bij horen en de huisarts ernaar gekeken heeft en aangeeft dat het een virus infectie is

Reageren
    Rob

Welke andere symptonen dan?
    Hiv is ook een virus…huusdokter eeten er naar mijn ervaring weinig vanaf…

Reageren
    John (moderator)

Hoge koorst en overal in het lichaam opgezette lymfeklieren. Ik denk wel dat je huisarts een beetje onderschat

Reageren
    Rob

Hoi Tandor dank je. Zij had koorts..weliswaar niet hoor.

Over de huiduitslag bij accute hiv jeuken die dan of? Is de plek buik onderkant met daarna verspreiding( weliswaar weinig) niet matchend met huiduitslag die je normaal ziet bij accute infectie?

Dank Tandor voor je tijd en de moeite die je neemt om te antwoorden

Reageren
    Rob

Niet hoog bedoel ik

Andere mogen ook reageren natuurlijk

Reageren
    John (moderator)

Dan zit in de regel het hele lichaam onder en gaat gepaard met hoge koorts en opgezette lymfeklieren

Reageren
    Rob

Ok dank je. Ik hsd gelezen vooral bovenlichaam

Reageren
    Hell

Tandor je leest vaak dat milde griep klachten ook hiv symptomen kunnen of enkel keelpijn en rash wat is jou kijk daarop

Reageren
    Rob

Idd.

En mijn bultjes op mijn kont? Kan dat symptoon zijn?

Reageren
Reageer op: Huiduitslag billen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.