- Jim15 juli 2018 om 09:38
Beste allen,
Ik heb op 1 juni, 6 weken geleden seks gehad met een meisje. Zij heeft mij oraal bevredigd zonder condoom en we hebben gewoon seks gehad met een condoom. Bij de seks was zij behoorlijk nat. Ik had die ochtend echter mijn schaamstreek geschoren en daarbij had ik op de huid iets boven mijn penis kleine wondjes opgelopen. Doordat zij zo nat was kwam het vocht op deze wondjes. Nu heb ik echter sinds 11/12 juli ontstoken keelamandelen, witte stukjes achterin mijn keel, rode opgezwollen amandelen en last met slikken. Zou ik hiv kunnen hebben opgelopen? Is een ontstoken keel een symptoom? Ik heb voor de rest geen koorts of rare vlekken. De amandelontsteking is nu (15 juli) echter al bijna over. Is dit gewoon pure pech en stel ik me aan?
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 juli 2018 om 13:25Zo krijg je geen HIV hoor. Dat lijkt toch eerder op een keelontsteking
ReagerenJim15 juli 2018 om 13:32Anoniem15 juli 2018 om 13:37Nee zo loop je geen hiv op. Kwam ze uit een risicogroep? dat denk ik niet anders had je dat wel vermeld…
Daarnaast is de kans 0 dat je het op z’n manier oploopt.
De witte stukjes zijn volkomen normaal. Vaak zijn dit etensresten die na een lange periode ophopen, wanneer dit te veel is zal dit vaak doorgeslikt worden en in enkele gevallen ja komt het aan de voorkant er uit. ze stinken maar voor de rest niet hinderlijk. Rokers hebben vaker last van deze gele stukjes.
ReagerenJohn (moderator)
15 juli 2018 om 13:46nee, zo loop je geen HIV op
ReagerenJim15 juli 2018 om 13:50Jim27 juli 2018 om 22:00Wat zijn nou de allereerste symptomen van een hiv infectie? Ik heb sinds gisteren 2 hele kleine rode bultjes op mijn penis. Zijn dit de zweren die je op je geslachtsdeel krijgt? Of is dit iets anders?
ReagerenJohn (moderator)
28 juli 2018 om 01:09Dat heeft met HIV niks te maken. Van HIV krijg je geen zweren
Reageren