Zoeken Vraag het forum

Vaginaal vocht op eikel gewreven

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Johan
    1. Beste tandor een aantal weken geleden heb ik veilige sex gehad. Op een bepaald moment heeft de vrouw mij afgetrokken. Ik merkte pas later dat zij mijn eikel nat gemaakt had door er vaginaal vocht op te wrijven. Ik had dat bij de 2e maal pas door.  Haar vingers waren behoorlijk nat met vocht Moet ik nu angst hebben voor hiv? Voel mij toch ongerust worden.
    14 reacties
    Reageren
    Johan

tandor zou je mij een hiv test adviseren?

Reageren
    John (moderator)

HIV zul je zo niet krijgen. Maar andere soa’s zou wel kunnen

Reageren
    John (moderator)

Ik zie daar eigenlijk niet de noodzaak van…

Reageren
    Johan

Ok de andere soa test had ik al gedaan en die was in orde. Bedankt. Ik zal nadenken over de hiv test hoewel het kennelijk niet nodig is.

Reageren
    Mir

Beste,

even een vraag over het volgende. Stel dat een vrouw een man masturbeert de man komt vervolgens klaar; de vrouw zal normaal wel haar handen afkuisen. Maar stel dat dit niet grondig genoeg gebeurt is. zou dan via de hand van de vrouw met voorvocht/sperma in contact met een de eikel van de penis van een andere man dus ook nog een soa kunnen veroorzaken maar geen HIV
    Gr.

Reageren
    Mir

Ik ben de vrouw die dit meemaakte. Heb een man gemasturbeerd. Voelde voorvocht (van sperma ben ik niet geheel zeker). Heb nadien mijn hand afgekuist aan de zijkant van zijn onderbroek. (of ik mijn hand nog langs een andere handdoek heb laten glijden ben ik niet zeker van) in elk geval was mijn hand niet vochtig toen ik de schacht van de penis vastpakte en ook kortstondig zijn eikel heb aangeraakt.  de andere man hield mijn hand weg van zijn penis met de vraag of deze wel proper was?

Kan het dan zijn dat ik zo een soa zou overbrengen? Hiv uit voorval waarbij het topic startte concludeer ik van niet. Maar een soa? wanneer is het grondig genoeg afgekuist?

Gr.

Reageren
    Mir

om misverstanden te vermijden

vochtig toen ik de schacht van de penis vastpakte en ook kortstondig zijn eikel heb aangeraakt. is de eikel van een andere mand diegene die ik heb afgetrokken

Reageren
    Mir

is er op de hierboven gestelde vraag niet eenduidig een antwoord te geven?

Reageren
    John (moderator)

Je zu zo een soa kunnen overdragen

Reageren
    Koen

Dan is toch ongeveer elke aanraking verdacht. Als de hand droog is?

Als ze vochtig kan ik het verstaan dat er overdracht kan plaatsvinden.

Maar als de hand droog is?

Reageren
    John (moderator)

de vrouw zal normaal wel haar handen afkuisen. Maar stel dat dit niet grondig genoeg gebeurt is.  Je schrijft dit zelf…  bovendien hebben bacteriën niets me vochtig of droog te maken

Reageren
    Koen

Beste,

het ging om de reactie afkuisen van handdoeken aan een hand doek of dat voldoende is.

Reageren
    Koen

er zijn dan toch meer mogelijke overdracht situaties te bedenken

Reageren
    John (moderator)

Dat is een vraag die ik niet kan beantwoorden. Voor bacteriën zal dat niet voldoende zijn

Reageren
Reageer op: Vaginaal vocht op eikel gewreven

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.