Home / Hiv & Aids / Hiv via vaginaal vocht
Ik heb seks gehad met een dame, en na het vingeren met nog wat natte vingers de condoom om gedaan. Nu heb ik het gedeelte wat om je eikel zit aangeraakt. Moet ik mij zorgen maken?
Gr.
Dirk
toch denk ik dat mijn eikel in aanraking is geweest met haar vaginale vocht.
Dat kan ook wel, maar dan nog krijg je zo geen HIV
Ik dacht je via vaginaalvocht op de eikel HIV kon krijgen. De binnenkant van de condoom is tijdens het omdoen met mijn vingers een beetje nat geworden van haar vocht dat op mijn vingers zat. Denk je goed bezig te zijn, alsnog stress.
Bedankt voor de reactie's. Over een poosje maar een gehele test laten doen voor de gemoedsrust. Ik las iets over een rna test, maar weet niet of dit vergoed wordt, en waar ze dit aanbieden. Ben wel een stuk geruster.
Als je in Nederland woont, ga dan naar de GGD of je huisarts. testen worden niet vergoed. Ben je jonger dan 24 jaar, kun gratis testen bij de GGD
Ik heb 8 mei tijdens een massage contact gehad met een dame die gedurende de massage overging tot een body , body massage en zij op ging zitten naakt en haar vagina over mijn penis op en neer vreef en hierbij klaar kwam verder niets gebeurd moet ik mij zorgen maken.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!