Zoeken Vraag het forum

Besmetting HIV door vaginaal vocht

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Miesjke

Ik heb gisteren sex gehad met een vrouw. Veilog met condoom. Echter heb ik haar ook gevingerd op de clitoris en de ingang van de vagina minimaal. Echter heb ik daarna ook diezelfde hand nat gemaakt met speeksel van mij. (Speeksel op de tong en vingers nat likken) en mijn eigen gestimuleerd om tot een einde te komen dus voorhuid en eikel aangeraakt. Achteraf heb ik enorme spijt en zit ik met vragen. Heb ik kans op een besmetting van HIV of een andere soa?

13 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Zo krijg je geen HIV.  Een andere soa zou wel kunnen. Herpes of gen. wratten bijvoorbeeld, maar ook daarvan acht ik de kans erg klein.

Reageren
    Miesjke

Op diverse websites staat dan weer wel tussen slijmvliezen en vaginaal vocht kan er kan zijn op hiv infectie.

Een andere soa zou overigens ook kunnen

De ene site verteld het tegenovergestelde van de andere.

Reageren
    John (moderator)

dat is het nadeel van internet…..

Reageren
    kep

Ze noemen dit omdat theoretisch dit kan, maar is nog nooit gebeurd doordat de theorie geen rekening houd met het feit dat als hiv in aanraking komt met lucht het onschadelijk is. Ook zit er in vaginaalvocht heeeeeeeeel weinig besmettelijk hiv.(zonder bloed eigenlijk geen hiv in vaginaal vocht)

Reageren
    ano

kan bij licht lichte vrijving over de vagina met de eikel hiv ? of moet je echt daarvoor echt intiem zijn ?

Reageren
    John (moderator)

Zo krijg je echt geen HIV

Reageren
    Roberto

Hey ik heb ook iets soortgelijks voor gehad met een meid, vingeren en  mijn eigen meteen  gestimuleerd, haar vagina was wel droog, bestaat er een risico op hiv misschien had ze voorvocht dat ik het niet voelde maar was gewoon droog. Als iemand me kan antwoorden??.

Reageren
    John (moderator)

Zo krijg je geen HIV

Reageren
    Klaas

Ik vroeg me af of je besmet kan worden met HIV wanneer je na het scheren van je schaamhaar seks hebt en vervolgens eventuele wondjes en/of huid met rode bultjes door het scheren in contact komt met vaginaal vocht?

Reageren
    John (moderator)

Zeer onwaarschijnlijk

Reageren
    Klaas

Maar is er dan juist niet meer kans dat het in de bloedbaan terecht komt?

Reageren
    John (moderator)

Alleen bij open bloedende wonden

Reageren
    Anoniem

Scheer- en schaafwondjes zijn doorgaans oppervlakkig, en bloedingen daarvan zijn al binnen enkele minuten erna weer redelijk goed gestelpt.

Reageren
Reageer op: Besmetting HIV door vaginaal vocht
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.