- Miesjke29 juli 2017 om 14:45
Ik heb gisteren sex gehad met een vrouw. Veilog met condoom. Echter heb ik haar ook gevingerd op de clitoris en de ingang van de vagina minimaal. Echter heb ik daarna ook diezelfde hand nat gemaakt met speeksel van mij. (Speeksel op de tong en vingers nat likken) en mijn eigen gestimuleerd om tot een einde te komen dus voorhuid en eikel aangeraakt. Achteraf heb ik enorme spijt en zit ik met vragen. Heb ik kans op een besmetting van HIV of een andere soa?
13 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 juli 2017 om 14:49Zo krijg je geen HIV. Â Een andere soa zou wel kunnen. Herpes of gen. wratten bijvoorbeeld, maar ook daarvan acht ik de kans erg klein.
ReagerenMiesjke29 juli 2017 om 14:56Op diverse websites staat dan weer wel tussen slijmvliezen en vaginaal vocht kan er kan zijn op hiv infectie.
Een andere soa zou overigens ook kunnen
De ene site verteld het tegenovergestelde van de andere.
ReagerenJohn (moderator)
29 juli 2017 om 15:02dat is het nadeel van internet…..
Reagerenkep31 juli 2017 om 07:44Ze noemen dit omdat theoretisch dit kan, maar is nog nooit gebeurd doordat de theorie geen rekening houd met het feit dat als hiv in aanraking komt met lucht het onschadelijk is. Ook zit er in vaginaalvocht heeeeeeeeel weinig besmettelijk hiv.(zonder bloed eigenlijk geen hiv in vaginaal vocht)
Reagerenano1 juli 2018 om 06:49kan bij licht lichte vrijving over de vagina met de eikel hiv ? of moet je echt daarvoor echt intiem zijn ?
ReagerenJohn (moderator)
1 juli 2018 om 09:25Zo krijg je echt geen HIV
ReagerenRoberto21 september 2018 om 18:12Hey ik heb ook iets soortgelijks voor gehad met een meid, vingeren en mijn eigen meteen gestimuleerd, haar vagina was wel droog, bestaat er een risico op hiv misschien had ze voorvocht dat ik het niet voelde maar was gewoon droog. Als iemand me kan antwoorden??.
ReagerenJohn (moderator)
22 september 2018 om 01:52Zo krijg je geen HIV
ReagerenKlaas25 juli 2023 om 11:50Ik vroeg me af of je besmet kan worden met HIV wanneer je na het scheren van je schaamhaar seks hebt en vervolgens eventuele wondjes en/of huid met rode bultjes door het scheren in contact komt met vaginaal vocht?
ReagerenJohn (moderator)
25 juli 2023 om 11:50Zeer onwaarschijnlijk
ReagerenKlaas25 juli 2023 om 11:55Maar is er dan juist niet meer kans dat het in de bloedbaan terecht komt?
ReagerenJohn (moderator)
25 juli 2023 om 15:17Alleen bij open bloedende wonden
ReagerenAnoniem25 juli 2023 om 18:14Scheer- en schaafwondjes zijn doorgaans oppervlakkig, en bloedingen daarvan zijn al binnen enkele minuten erna weer redelijk goed gestelpt.
Reageren