- Marc1 mei 2018 om 11:44
Ik heb transexuele prostitue bezocht 8 weken geleden. Zij neukte me en condoom schoot af. Vrij snel bemerkt. Ze is niet klaargekomen. Ook heb ik haar gepijpt zonder condoom. Toen voelde ik wel wat en meteen uitgespuugd en mond gespoeld. Enorme stress. Na 4 weken en 1 dag GGD test gedaan, alles negatief. Ik moet over aantal weken opnieuw testen en maak me enorm zorgen. Hier staat dat het na 4 weken vrij betrouwbaar is, maar overal lees ik dat het minimaal 6 weken is en liefst dus die 3 maanden. Stress zal wel blijven tot die laatste test, slaap amper.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 mei 2018 om 11:58Bij 4 weken kun je al zeer betrouwbaar testen. Maar het protocol vereist wel om nog een controletest te doen. In Nederland hanteert met idd nog de 6 weken termijn, In België loopt men al iets vooruit en is dat 4 weken.
ReagerenMarc1 mei 2018 om 12:06Dankjewel. Het gebeurt dus niet vaak dat een negatieve test na 4 weken alsnog positief wordt begrijp ik uit je antwoord?
ReagerenJohn (moderator)
1 mei 2018 om 15:34Dat klopt inderdaad.
ReagerenAnoniem7 mei 2018 om 10:03als je bij 5 weken zwangerschap, een hiv test hebt gehad en negatief bent getest, kun je er dan van uit gaan dat dat klopt?
gr. Anoniem
ReagerenJohn (moderator)
7 mei 2018 om 10:16Ja hoor
Reageren