Zoeken Vraag het forum

Herpes van wie?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik weet sinds pas dat ik herpes heb, maar ik heb maar met 1 man seks gehad de afgelopen weken (elke keer onveilig) alleen kreeg ik pas na zeker de 4e keer seks een tijdje later last van pijnlijke plekken en blaasjes etc. Hoe kan dit? Ik heb bij hem ook nog nooit wat gezien.. Kan hij mij besmet hebben zonder dat hij zelf blaasjes had toen ik seks met hem had? En hoezo kreeg ik dan de eerste keren nergens last van en nu ineens wel na een paar keer seks terwijl alles onveilig was ?! Of moet ik het allang hebben ( een halfjaar terug had ik seks met een ander) en heb ik er nu pas last van??

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

[quote]Kan hij mij besmet hebben zonder dat hij zelf blaasjes had toen ik seks met hem had? [/quote]Als hij drager van het virus is, zou dat kunnen. Ook een koortslip kan dit veroorzaken…

[quote]En hoezo kreeg ik dan de eerste keren nergens last van en nu ineens wel na een paar keer seks terwijl alles onveilig was[/quote] Hij zou in die tussentijd wellicht een recente besmetting opgelopen kunnen hebben…

Het zijn vragen waar je geen duidelijk antwoord op zult krijgen.

Reageren
    Anoniem

Hee, bedankt voor het antwoord. Zou het bijv. dus niet kunnen dat ik de eerste 3 x niet besmet raakte en de 4e x ineens wel ? Of raak je altijd besmet als je seks hebt met iemand die herpes heeft?

Reageren
    John (moderator)

[quote]Zou het bijv. dus niet kunnen dat ik de eerste 3 x niet besmet raakte en de 4e x ineens wel[/quote] dat is niet erg waarschijnlijk.

Reageren
Reageer op: Herpes van wie?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.