- Koen7 mei 2025 om 21:15
7 weken geleden heb ik een pijpbeurt gekregen. 3 weken geleden had ik 1 dag een brandend gevoel bij het plassen en sindsdien heb ik pijn aan mijn rechter teelbal. Ik heb heel raar gevoel in penis. Ik heb geen blaasjes gezien. Nu heb ik nog steeds pijn aan teelbal en branderig gevoel. Penis/eikel voelt soms branderig aan maar niet bij het plassen. Sinds gisteren had ik brandend gevoel aan lip en heb nu kloof in mijn mondhoek. Ik heb me laten testen op alle soa’s inclusief herpes. Wel met bloedtest. Deze waren allemaal negatief. Nu lees ik dat die test op herpes te vroeg zou zijn. Kunnen al deze symptomen toch herpes zijn!?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 mei 2025 om 22:23Het zou een bijbal ontsteking kunnen zijn. Bespreek dat met je huisarts
ReagerenKoen8 mei 2025 om 06:48Heb reeds echo gedaan en bijbalonsteking is uitgesloten. Herpes blijft door mijn hoofd spoken en weet niet goed wat doen aangezien ze nu zeggen dat bloedtest na 8 tal weken vals negatief kan zijn.
ReagerenJohn (moderator)
8 mei 2025 om 16:34Een bloedonderzoek voor herpes is sowieso niet zinvol. Maar ik kan je zo ook niet zeggen of het herpes is. De klachten zijn iets te algemeen om die aan een herpesinfectie toe te wijzen.
Reageren
Is er ook al urine op kweek gezet om te kijken of het een urineweginfectie kan zijn?Koen10 mei 2025 om 12:01Dag John,
Reageren
Heb me via urine laten testen op chlamydia, gonnorue en mycoplasma. Deze testen waren negatief. Ik heb ook bloedstaal laten nemen en dan laten testen op hiv, syfilis en herpes. Deze waren negatief.
In urinestaal waren geen infectiewaarden te zien. Echo laten nemen en die was normaal. PSA waarden waren normaal.
Ik heb pijn aan teelbal rechts, meer naar onder. Raar Tintelig gevoel aan balzak en raar/branderig gevoel in penis. Er zijn geen zichtbare blaasjes. Het orale contact dat ik had was 8 weken geleden en de klachten zijn 4 weken geleden begonnen. Omdat ik geen blaasjes zag, dacht ik dat bloedtest op herpes ook ok was maar nu lees ik overal dat dit niet zo is. Ik ben zwaar in paniek en er momenteel van overtuigd dat het toch herpes is. Weet niet goed wat ik moet doen nu.John (moderator)
10 mei 2025 om 12:16Je klachten passen toch niet bij een herpesinfectie. Het lijken mij eerder klachten vanuit je bekkenbodem door angst stress en spanningen. Je zou naar een bekkenbodemfysiotherapeut kunnen gaan en de spanning van je bekenbodemspieren laten controleren. Overspannen bekkenbodem spieren kunnen dit soort klachten dus ook veroorzaken
Reageren