Zoeken Vraag het forum

Is dit herpes?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lilly

Een tijd geleden heb ik last gehad van soort zwelling in mijn schaamlip tijdens de sex. Daarna leek het alsof mijn schaamlippen en opening geirriteerd en schraal waren. Ik ben er mee naar de huisarts geweest gisteren en die zei dat ik geen gekke geuren of afscheiding had en dat het leek op een irritatie en dat ik het in moest smeren met vasaline. Nu heb ik vandaag deze foto gemaakt omdat ik sinds vandaag het gevoel okk aan de andere schaamlip voel. Ik ben een beetje bang dat het het herpes is.

4 reacties
    Reageren
    Anoniem

Nee, dit is vulvar vestibular papillomatosis: een goedaardige afwijking van het slijmvlies.

Reageren
    Lilly

Okay en wat houd dat in? Kan het kwaad? Is dit ernstig? Wat moet ik hier aan doen? Ik ben eigenlijk echt heel erg bang

Reageren
    John (moderator)

Dat lijkt niet zeker niet op herpes. Het lijken kleine papels te zijn. Vraag en verwijzing voor de dermatoloog

Reageren
    Anoniem

De huisarts kan dit vaststellen. Ga naar de huisarts, laat ernaar kijken en vraag om uitleg. Dermatoloog is vermoedelijk niet nodig, maar dat zal de huisarts wel beoordelen.

Wat ik eerder schreef is goedaardig, dus dat kan geen kwaad. Je moet er niks aan doen want het is niks.

Vraag de huisarts.

Reageren
Reageer op: Is dit herpes?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.