Ik weet niet hoe ik dit moet uitleggen maar ik ga het gewoon proberen
Ik ben een paar weken geleden erachter gekomen dat ik een soa had ik heb daar antibiotica voor gekregen en heb die ook ingenomen een dag na het innemen kreeg ik een jeuk en een brandend gevoel ik heb er toen ook perongeluk gaan krabben ik had er een spiegeltje bij genomen en heb toen een wondje gezien op mijn schaamlip nooit eerder gehad ik heb maandag meteen de huisarts gebeld en ben ook op afspraak geweest zij vertelde mij dat het op een herpes leek maar dat zij dat niet zeker wist dus heeft ze mij een zalfje gegeven (ik moet hier ook voor terug komen) na de afspraak ben ik de symptomen gaan opzoeken en foto’s gaan vergelijken maar ik weet niet wat ik moet denken ik heb geen pijn bij het plassen ik kan gewoon normaal douche en mijn werk doen kan iemand mij misschien helpen
Misschien was het een schimmelinfectie als gevolg van de antibiotica
Hey Ik,
Ik begrijp niet dat je arts geen swap geeft genomen van je blaasje als ze zei dat het op herpes leek. Het kan zeker ook een ontstoken haartje zijn, maar zou toch voor het zekerste terug gaan naar je arts als het blaasje nog open is en vragen om een swap te nemen van dit, gewoon zodat je het zeker weet. Kans is klein dat het herpes is aangezien het maar een bultje is en je amper last hebt maar je weet nooit!
Hey yes,
Zelf vindt ik het ook apart dat ze geen swap heeft gedaan (ik zou daar ook zeer zeker om vragen) misschien daarom dat ik een vervolg afspraak heb als ik foto’s vergelijk denk ik soms het lijkt erop en op andere foto’s lijkt het helemaal niet op elkaar de symptomen die worden beschreven heb ik geen last van gehad alleen in het begin daarnaast ben ik 4 maanden niet seksueel actief geweest zouden de symptomen dan niet eerder moeten verschijnen en niet na de antibiotica?
En met last bedoel ik alleen leuk een een branderig gevoel meer niet het is bijna alsof het niet aanwezig is niets vergeleken de verhalen die ik heb gelezen over een eerste uitbraak (sorry misschien val ik in herhaling)
Hoi ik,
Jeuk en branderig gevoel kan idd gelinkt zijn aan herpes maar ook aan andere gynaecologische kwaaltjes. En na 4 maanden kan het zeker nog tevoorschijn komen, misschien lag het slapend in je lichaam is bij veel mensen het geval en kwam het nu pas tot uiting. Voor iedereen is een herpesuitbraak verschillend. Nu is het wel al een tijdje geleden dat je dat blaasje had dus ik weet niet of het nog positief kan testen als het nu al droog is.