Zoeken Vraag het forum

Kan dit Herpes (genitalia) zijn?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb al 15 jaar dezelfde partner en we hebben al langer dan een jaar geen seks meer gehad en opeens vanuit het niets heb ik op m’n schaamlip een branderig blaasje/puistje.

Het jeukt en toen ik eraan krabte deed het een beetje pijn/voelde het branderig. Mijn partner heeft regelmatig een koortslip. Ik heb ooit 1x een koortslip gehad in 2005. Daarna nooit meer. En voor zover ik me kan herinneren nooit iets van herpes bij m’n vagina.

Momenteel zit ik even niet zo goed in m’n vel. Ik heb 2 weken geleden voor het eerst positief getest op Corona en heb last van eczeem onder m’n oksels en tussen m’n borsten en aanhoudende diarree. Ik denk dat m’n lijf van slag is vanwege Corona misschien.

Zou dat jeukerige blaasje/puistje herpes kunnen zijn terwijl ik al meer dan een jaar geen seks heb gehad? Dat het virus toch al in m’n lichaam zat maar nu doordat m’n lijf van slag is pas voor het eerst tot uiting komt? Of is het misschien toch gewoon een puistje? Puistjes jeuken toch niet?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het kan herpes zijn. Mogelijk is je afweersysteem toch verzwakt door corona waardoor het virus actief kon worden of het is dus een besmetting door de koortslip van je partner
    Ik zou er wel mee naar de huisarts gaan

Reageren
Reageer op: Kan dit Herpes (genitalia) zijn?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.