Mysterie rondom gonorroe infectie

Kep...een gonneroe infectie word toch niet snel door de man weggewerkt....of wat bedoel je daarmee.?

Reactie

@Michiel jazeker wel. De bacterie voor gonnoroe infectie zal bij een man (in penis) tussen de 5 en 2 maanden zelf geklaard worden bij een anale infectie is dit mogelijk iets langer maar dan ook meestal binnen 6 maanden. Maar omdat het zeer besmettelijk is bij vaginale en anale seks is snelle behandeling wel aangeraden. Ook omdat de besmetting bij een vrouw wat langer kan blijven zitten en ook een Pid kan veroorzaken.

Reactie

Ok dat is nieuw voor mij en ook de huisarts en ggd.

Keel wel maar rest niet.

Reactie

In de keel is het nog sneller weg. Je huisarts is allround en blijkbaar geen expert op soa. Ook de assistent van ggd is geen soa expert. Hoe denk je dat voor de jaren 40 gonnoroe ging genezen? Er was toen nog geen antibiotica en toch was gonnoroe en chlamydia er toen ook al waarschijnlijk eeuwen als het niet vanzelf over zou gaan had iedereen onderhand chlamydia of gonnoroe.

Reactie

vraagje. Er komt pus uit mijn penis en denk natuurlijk aan een soa. Vanmiddag nr de huisarts.

Ik voel me al een paar jaar niet fit. Allerlei onderzoeken gehad, niets kunnen vinden.

Ik heb zo’n 3-4 jaar geleden een korte relatie gehad met een losbandige vrouw.

Ik ben nog nooit getest op soa.

Mijn vraag is: kan een soa al 3-4 jr in mijn lijf zitten zonder eerder opgemerkt te zijn?

Reactie

Dat is niet erg waarschijnlijk

Reactie
Reageer op: Mysterie rondom gonorroe infectie
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief