Zoeken Vraag het forum

Hpv

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bertje

Hallo ,

Ik had nog een vraagje hierover .
    stel , je hebt geen wratten meer . Maar je hebt gemerkt dat ze terug de kop opstaken na een vermoeide periode . Na die periode zijn ze weer verdwenen . Je ontmoet een nieuwe partner en je licht die in dat het de goedaardige variant is . 9 en 5 . Je zegt ga nog maar een vaccin halen bij de dokter . Nadat zij gevaccineerd is . Kan zij dan nog wratten krijgen ?

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Onmogelijk is het niet

Reageren
    Bertje
    1. Ik zal de vraag anders stellen . Je ontmoet een nieuwe partner en legt je probleem uit .je hebt geen gemeenschap gehad .  Ze gaat een vaccin halen . De relatie start . Kan zij alsnog wratten krijgen ?
    Reageren
    John (moderator)

Maar het antwoord blijft hetzelfde. Het is niet onmogelijk. Echt 100% uitsluiten kun je het niet

Reageren
    Bertje

Ah ok . Had het net omgekeerd begrepen .
    momenteel weinig last , af en toe komt er 1 . Vooral na een vermoeide en stressperiode .
    soms een jaar niks .
    Ik denk dat ik me als man toch ga laten vaccineren met gardasil . Wil er volledig vanaf .

Reageren
    John (moderator)

Dat zou je dan idd kunnen doen

Reageren
    Anoniem

Heeft dan zin om je als man met diagnose genitale wratten te laten vaccineren?

Reageren
    John (moderator)

Het vaccin kan het virus terugdringen en rustig houden. of je dat wilt moet je zelf beslissen

Reageren
Reageer op: Hpv
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.