- Bertje9 mei 2021 om 23:07
Hallo ,
Ik had nog een vraagje hierover .
stel , je hebt geen wratten meer . Maar je hebt gemerkt dat ze terug de kop opstaken na een vermoeide periode . Na die periode zijn ze weer verdwenen . Je ontmoet een nieuwe partner en je licht die in dat het de goedaardige variant is . 9 en 5 . Je zegt ga nog maar een vaccin halen bij de dokter . Nadat zij gevaccineerd is . Kan zij dan nog wratten krijgen ?7 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 mei 2021 om 23:08Onmogelijk is het niet
ReagerenBertje10 mei 2021 om 20:27- Ik zal de vraag anders stellen . Je ontmoet een nieuwe partner en legt je probleem uit .je hebt geen gemeenschap gehad . Â Ze gaat een vaccin halen . De relatie start . Kan zij alsnog wratten krijgen ?
John (moderator)
10 mei 2021 om 20:44Maar het antwoord blijft hetzelfde. Het is niet onmogelijk. Echt 100% uitsluiten kun je het niet
ReagerenBertje10 mei 2021 om 21:02Ah ok . Had het net omgekeerd begrepen .
Reageren
momenteel weinig last , af en toe komt er 1 . Vooral na een vermoeide en stressperiode .
soms een jaar niks .
Ik denk dat ik me als man toch ga laten vaccineren met gardasil . Wil er volledig vanaf .John (moderator)
10 mei 2021 om 21:07Dat zou je dan idd kunnen doen
ReagerenAnoniem19 mei 2021 om 23:12Heeft dan zin om je als man met diagnose genitale wratten te laten vaccineren?
ReagerenJohn (moderator)
19 mei 2021 om 23:37Het vaccin kan het virus terugdringen en rustig houden. of je dat wilt moet je zelf beslissen
Reageren