Zoeken Vraag het forum

Inwendig

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sanne

Overigens moet ik er wel bij zeggen dat ik er elke keer maar weinig heb 4 ofzo mijn HA zegt ook dat het er dan rustig uit ziet

Alias

Op een gegeven moment moeten ze ook gewoon weg blijven hoor! Vooral omdat de virus meestal na 2 jaar wel weg is, maar er zijn ook gevallen dat het wel wat langer kan duren natuurlijk..

wat heeft je HA erover gezegd?

Reageren
    Sanne

De HA zei dat het er rustig uit zag maar me door wil sturen voor de inwendige hier zaten een paar. ( dit is na mij weten de eerste keer inwendig)

uitwendig had ik er altijd 4 of soms 5 soms 2. Gingen elke keer weg door behandeling condyline en dan kwam er 2 het is niet zo dat het heel heftig is maar naar twee jaar lijkt het me een keer klaar. Vooral omdat ze ineens inwendig zitten. Wel raar dat m’n lichaam het nog niet opruimt.

Reageren
    Alias

Hopelijk kom je er snel van af en blijven ze weg!

heeft je HA zelf niet aangegeven dat het virus weg gaat na 2 jaar.

Reageren
    Sanne

Ja maar we zijn nu wel iets verder dan twee jaar.. moet ik me nou hierom zorgen maken?? Ik word er bang van

Reageren
    Alias

Je hoeft er geen zorgen om te maken, aangezien het virus ook langer als 2 jaar kan duren!

Reageren
    Alias

laat je weten hoe de behandeling is gegaan?

Reageren
    Sanne

Doe ik ben benieuwd wat ze gaan doen.. en of het helpt

Reageren
    Sanne -update

UPDATE

zoals beloofd een update van mijn afspraak

het waren geen wratjes maar maagdenvlies en dit is heel normaal:)

Reageren
    Karin

Maagdenvlies? Echt nog nooit gehoord dat een arts dat aanziet voor wratjes! Maar wat in ieder geval beter dan wratjes.. hoe zit het dan met je uitwendige?

Reageren
    Sanne

Ja het had te maken dat de flapjes ervan naar buiten stonden.

uitwendig had ik geen.

Reageren
Reageer op: Inwendig
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.