Zoeken Vraag het forum

Inwendig

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sanne

Hallo
    Volgende week moet ik naar de gynecoloog inwendig heb ik wratten ook best een grote moet ik mij zorgen maken? En kunnen ze dit weghalen

25 reacties
    Reageren
    Karin

Laat me alsjeblieft even weten hoe het was. Ik heb ze ook inwendig ontdekt en ga dus terug naar de HA om doorverwijzing te krijgen dus ben ook heel erg benieuwd. Op internet vind ik nergens hoe ze inwendige weg halen..

Reageren
    Sanne

Dat is goed ik laat het je weten!!!

ik snap hoe je je voelt ..

ik zelf loop al twee jaar met op en af klachten dan verdwijnen ze en komen ze weer terug en nu voor het eerst inwendig . Ik kan de zien bij de vagina opening.

ik kan het ook niet zien hoe het word weggehaald. Wel weet ik dat ze niet schadelijk zijn weet niet of jou ha dit verteld heeft ?

Reageren
    Alias

Als je ze al 2 jaar hebt en dat ze maar steeds terug blijven keren, zal ik toch even met je huisarts gaan overleggen voor een Gardasil vacin, dan blijven de tenminste weg!

dan ben je niet steeds bezig om er alles van op te smeren zo dat je huid eigenlijk alleen maar kapotter van raakt, en het word er eigenlijk ook niet mooier op en blijft gênant.

Reageren
    Karin

De HA heeft me dit inderdaad vertelt. Ik ben er sinds een maand achter gekomen. Ondanks dat ze niet schadelijk zijn, is het wel heel schadelijk voor je mentaal vind ik. Ik vind het verschrikkelijk om te zien en om er over na te denken dat ik ze daar heb. Bevordert ook niet echt je seksleven 🙁

Reageren
    Esther

Probeer er niet teveel over na te denken!

op een gegeven moment kom je er ook echt van af! Dit is niet iets dat je levenslang behoud, de moet niet opgeven en blijven behandelen! Men zegt als je er ruim 6 maanden er geen een meer bij hebt gekregen, is er een grote kans dat ze ook weg blijven.

een kennis van mij is er 1.5 jaar mee bezig geweest om ze weg te krijgen, en heeft er al ruim 7 jaar geen last van gehad. Dus dan kan je ervan uit gaan dat ze ook niet terug gaan gekomen! Behalve dat je de besmetting opnieuw gaat lopen bij een ander persoon natuurlijk..

sterkte en niet opgeven!

Reageren
    Sanne

ja mentaal is het zwaar , vooral omdat het af en toe ook klein beetje prikt en brand, wil ook geen sex maar het geeft me wel rust in mijn hoofd dat ik weet dat ze onschuldig zijn.

de gynecoloog gaat ze weghalen denk ik omdat ik ben door gestuurd door de arts.

wat een goed idee van de vaccin alleen jammer dat mij HA niet zelf hier mee kwam

Reageren
    Sanne

Toevoeging: ik heb wel een paar jaar geleden voor baarmoeder hals knker prik gehaald maar weet niet of dat iets te maken heeft

Reageren
    Alias

Was het Gardasil of cervarix, ik denk dat het om cervarix gaat dan want dat is alleen bedoeld voor baarmoederhals en niet voor genitalie wratten.

Reageren
    Sanne

Ja dat denk ik ook maar echt super bedankt voor de tip!!! Die neem ik mee

is het niet erg dat het op en af gaat nu zo lang alias ?

Reageren
    Alias

Hoi Sanne

als ze telkens binnen 3 maanden erbij komen voordat al je wratjes weg zijn betekent het dat je lichaam het virus nog niet heeft opgeruimd, dus het virus zit nog in de huid,

want het virus kan soms wel langer duren als 2 jaar..

mocht alle wratten weg behandeld zijn en dan na ruim 3 tot 6 maanden niks bij is gekomen, kan je opgelucht zijn, de kans is dan groot dat je ervan af bent dan.

Reageren
    Sanne

Oké duidelijk

maar hoef ik mij niet druk te maken over verdere consequenties denk hierbij onvruchtbaarheid of infecties

Reageren
    Alias

Daar hoef je je geen zorgen om te maken, genitalie wratten zijn niet schadelijk, alleen heel lastig om er van af te komen, waar dus veel behandelingen soms komt bij kijken.

Reageren
    Alias

Toevoeging, Sanne zijn ze bij jou telkens binnen de 3 maanden terug gekomen in die 2 jaar tijd?

Reageren
    Sanne

ja binnen drie maand watdan?

Reageren
Reageer op: Inwendig
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.