Na 5 jaar jaar ineens geniale wratten

hallo,

mijn vriend en ik hebben nu 5 jaar een relatie en hij heeft al die tijd verzwegen dat hij van die wratten had maar nu moest hij het wel vertellen omdat ik nu ineens na 5 jaar van die wratten heb gekregen. Ik vind het vreselijk en voel me er vies door. We zijn samen naar de huisarts gegaan en het is nu inmiddels de tweede week die we ingaan van een behandeling in de hoop dat het snel weg gaat.

ik blijf het apart vinden dat het ineens na 5 jaar opspeelt maar ook dat hij me dit nooit heeft verteld. Hij heeft voordat hij met mij een relatie kreeg een open relatie gehad waarbij  hij steeds wisselende sexuele partners had puur alleen voor de sex tijdens zijn huwelijk met elkaars goedkeuring. Iets waar ik totaal niet achter sta. Toen hij met mij in zee ging heb ik hem gezegd dat ik dit totaal niet wil en hij hier dus afscheid van moest nemen. Hij zei steeds dat hij daar geen behoefte meer in had omdat hij aan mij genoeg heeft.

Nu ben ik besmet geraakt door zijn buitensporige leven die hij ooit had en heb hier echt verdriet van. Stiekem ben ik ook bang dat hij misschien wel weer iets achter mijn rug aan het doen is met andere vrouwen. Mocht dat zo zijn is het uiteraard meteen over.

Ik ben nu best kwaad op hem en het staat behoorlijk tussen hem en mij in. Her staat nu tussen ons in en ik ben flink van slag af, ik wil dit met een professional erbij bespreken en dat gaan we binnenkort doen.

Hoe kan zoiets bij mij pas na 5 jaar opspelen? Heeft hij dan toch sex gehad met een ander?? of kan het nog dat virus zijn wat hij had voordat wij iets kregen?

Wat denken jullie?

Pien

Reageren

Het kan nog steeds hetzelfde virus zijn. En het kan inderdaad jaren duren voordat het tot een uitbraak komt. Dat hangt mede van het afweersysteem van je lichaam af, en of het virus bij hem actief is/was.

Reageren

Het is tussendoor wel actief geweest maar dit heeft hij me toen niet verteld. Waarom komt het nu bij mij ineens na 5 jaar  in alle hevigheid opzetten? Is dat omdat mijn afweersysteem nu minder goed is? En ik gedurende die 5 jaar wel genoeg afweer had om dat virus niet toe te laten?

Ik blijf het vreemd vinden dat ik het nu pas krijg.... en ben ook best boos op hem dat hij me dat al die jaren heeft verzwegen. ?

Reageren

Dat zou kunnen,maar het kan ook gewoon jaren duren voordat het virus echt actief wordt en er wratjes gaan ontstaan. Je hebt wel gelijk en reden om boos te zijn. Hij had dat niet moeten verzwijgen...Nou roept hij zelf wantrouwen over zich heen...

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Na 5 jaar jaar ineens geniale wratten

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe