gardasil gekregen en weggebrand vraagje over beide

Hi Tandor,

Ik heb gisterenmiddag een gardasil injectie gekregen voor de genitale wratjes.
    Vanochtend heb ik bloed laten prikken (andere reden bij de huisarts)
    Heeft de gardasil genoeg tijd gehad om in mijn bloedbaan zich te verspreiden of kan het effect van gardasil verminderd zijn doordat er 4 buisjes bloed zijn geprikt en uit mijn lichaam is verdwenen.

Vraagje 2, begin deze week heb ik 40 aantal wratjes laten wegbranden.
    Nu zie ik dat de zwarte korstjes die nu langzaam rood en open wondjes worden, afgeven in mijn boxenshort. ik neem aan bloed. (niet heel veel maar is meer verhard) Kan dit verspreiding weer opgang helpen? Of eenmaal verbrand zijn ook de cellen van het virus verbrand?

Hoor het graag!

Reageren

Het bloed prikken heeft verder geen gevolgen voor de vaccinatie.
    De wratjes verbranden, maar niet het virus. Maar herbesmetting op die manie is niet erg voor de hand liggend

Reageren

Hi Tandor,

Dank voor je zeer snelle repons.

Helder. Ik vroeg mij alleen af waarom dit niet voor dehandliggend is als het virus in leven blijft, immers: als je een wratje open haalt en bloed bij komt kijken is dit zeer besmettelijk.
    Het is niet vloeibaar bloed wat ik zie, maar afgevend op boxenshort wat donker rood is, plekjes verhard. Hoor het wederom graag!

Reageren

Dat komt omdat er een ander soort wondje ontstaat door het wegbranden. Het virus in het wratje zelf is wel weg door het verbranden

Reageren

Duidelijk bedankt voor je bericht!

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: gardasil gekregen en weggebrand vraagje over beide

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe