- Lisa7 juli 2017 om 21:55
Hallo allemaal,
Ik heb heel lang geleden gepijpt maar daar is het ook bij gebleven. Hoe groot is de kans dat ik een soa heb en kan je soa klachten na een halfjaar/jaar krijgen? Ik heb namelijk prikkelende/zeurende pijn in mn onderbuik en meer afscheiding dan normaal. Graag wil ik meer informatie zelf wil ik niet maar de huisarts.
Groetjes, lisa
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 juli 2017 om 22:36Als je een soa zou hebben opgelopen door pijpen, dan zou je een soa in je keel moeten hebben. Dan krijg je daar geen vaginale klachten van.
Je zou eventueel een (schimmel) infectie kunnen hebben. Ga met die klachten beter toch maar even naar de huisarts
ReagerenLisa7 juli 2017 om 22:37Kan je door vingeren of mastruberen met een speeltje ook soa krijgen?
ReagerenJohn (moderator)
7 juli 2017 om 22:45Vingeren is ook masturberen. Als je dat bij jezelf doet kun je natuurlijk geen soa krijgen. Als het speeltje ook door iemand anders gebruikt zou worden, zou het theoretisch wel kunnen
ReagerenLisa8 juli 2017 om 09:08Wat kan die zeurende brandende pijn in mijn onderbuik betekenen? Want ik ben naar een radioloog geweest ze hebben naar mijn buik gegeken maar ze hebben niks geks kunnen vinden
ReagerenJohn (moderator)
8 juli 2017 om 10:13Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ik raad je toch aan om naar de huisarts te gaan.
Reageren