Zoeken Vraag het forum

Hoe groot is de kans op SOA/Herpes of andere

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik ben enkele dagen geleden bij een clubhuis geweest en heb onwetend toegezegd om gepijpt te worden zonder condoom.. Maar ik heb hem de gedurende tijd niet omhoog gekregen, de DVP(dame van plezier) had geen koortslip of wondjes om haar mond.. Hoe groot is de kans dat ik een SOA heb opgelopen, ben namelijk heel bang voor een ongeneeselijke SOA.. Ik heb op andere forums gelezen dat als jij jezelf niet laat deepthroaten er een minder kans is op een besmetting.. Zit er in vaginale vocht ook SOA’s?

En nog en vraag over herpes, als die niet zichtbaar is is de kans dan ook groot dat je herpes oploopt?

Groeten!

39 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Via orale seks kun je natuurlijk ook soa’s oplopen. Zeker bij een prostitué die dat onveilig doet. Ook via vaginaal vocht kunt je een soa oplopen.
    Als je het over een ongeneeslijke soa hebt, heb je het over HIV. Maar die kans is bij orale seks juist erg klein .

[quote]En nog en vraag over herpes, als die niet zichtbaar is is de kans dan ook groot dat je herpes oploopt?[/quote] Die kans is er wel, maar ook erg klein.

Reageren
    Anoniem

De kwestie met de vaginale vocht, is dat als je de dame vingert en vervolgens aan je eikel gaat zitten?

Reageren
    John (moderator)

Die kans wel minder.

Reageren
    Anoniem

Hmm, dus de kans is daardoor ook minder. Komt dat doordat de vaginalevocht buiten de vagina snel dood is en daardoor ook de soa dood gaat in de vaginavocht?

Alvast bedankt!!

Reageren
    John (moderator)

De bacteriën gaan buiten het lichaam inderdaad sneller dood. M.u.v. herpes, maar daar zou je binnen een week wel klachten van moeten krijgen.

Reageren
    Anoniem

Bedankt voor je snelle reacties continue, ik ben echt heel nerveus op dit moment.. Ben echt van alles aan het lezen, er zijn inmiddels al drie dagen voorbij, nog geen gekke dingen op mijn penis gezien of eromheen.. Maar ik begin me wel lichtjes in mijn been te voelen en grieperig te voelen(wat momenteel ook heerst), kan dit ook een teken van een SOA zijn of is dit gewoon puur stress wat ik meemaak?

Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat dat meer stress is dan wat anders…
    Stop met googlen!! Je maakt jezelf alleen maar helemaal gek…

Je kunt 2 weken na het contact een soa test laten doen als je er ongerust over blijft.

Reageren
    Anoniem

Tandar, ik bedank je echt heel erg voor het beantwoorden en het geruststellen van mijn gevoelens en vragen!!

Reageren
    John (moderator)

😉

graag gedaan

Reageren
    Anoniem

Ik heb hem zojuist gefotografeerd, zie je hier iets verdachts?

Reageren
    John (moderator)

Ik kan eerlijk gezegd niks vreemds of verdachts ontdekken.
    Ziet er prima en gezond uit

Reageren
    Anoniem

Als je de virus hebt opgelopen zul je de eerste symptonen eerder op je balzak zien of op je penis zelf? Heb het gevoel alsof mijn balzak uitdroogt en jeukt..

Reageren
    John (moderator)

Welk virus bedoel je nu?
    Als je Herpes bedoeld, dan op je penis

Reageren
    Anoniem

Ja virus herpes idd, dus symptonen van herpes zullen optreden op de penis ipv balzak?

Reageren
Reageer op: Hoe groot is de kans op SOA/Herpes of andere
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.