- Anoniem12 maart 2016 om 22:52
Ik ben enkele dagen geleden bij een clubhuis geweest en heb onwetend toegezegd om gepijpt te worden zonder condoom.. Maar ik heb hem de gedurende tijd niet omhoog gekregen, de DVP(dame van plezier) had geen koortslip of wondjes om haar mond.. Hoe groot is de kans dat ik een SOA heb opgelopen, ben namelijk heel bang voor een ongeneeselijke SOA.. Ik heb op andere forums gelezen dat als jij jezelf niet laat deepthroaten er een minder kans is op een besmetting.. Zit er in vaginale vocht ook SOA’s?
En nog en vraag over herpes, als die niet zichtbaar is is de kans dan ook groot dat je herpes oploopt?
Groeten!
39 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 maart 2016 om 23:16Via orale seks kun je natuurlijk ook soa’s oplopen. Zeker bij een prostitué die dat onveilig doet. Ook via vaginaal vocht kunt je een soa oplopen.
Als je het over een ongeneeslijke soa hebt, heb je het over HIV. Maar die kans is bij orale seks juist erg klein .[quote]En nog en vraag over herpes, als die niet zichtbaar is is de kans dan ook groot dat je herpes oploopt?[/quote] Die kans is er wel, maar ook erg klein.
ReagerenAnoniem12 maart 2016 om 23:41De kwestie met de vaginale vocht, is dat als je de dame vingert en vervolgens aan je eikel gaat zitten?
ReagerenJohn (moderator)
12 maart 2016 om 23:49Die kans wel minder.
ReagerenAnoniem13 maart 2016 om 10:56Hmm, dus de kans is daardoor ook minder. Komt dat doordat de vaginalevocht buiten de vagina snel dood is en daardoor ook de soa dood gaat in de vaginavocht?
Alvast bedankt!!
ReagerenJohn (moderator)
13 maart 2016 om 12:11De bacteriën gaan buiten het lichaam inderdaad sneller dood. M.u.v. herpes, maar daar zou je binnen een week wel klachten van moeten krijgen.
ReagerenAnoniem13 maart 2016 om 12:28Bedankt voor je snelle reacties continue, ik ben echt heel nerveus op dit moment.. Ben echt van alles aan het lezen, er zijn inmiddels al drie dagen voorbij, nog geen gekke dingen op mijn penis gezien of eromheen.. Maar ik begin me wel lichtjes in mijn been te voelen en grieperig te voelen(wat momenteel ook heerst), kan dit ook een teken van een SOA zijn of is dit gewoon puur stress wat ik meemaak?
ReagerenJohn (moderator)
13 maart 2016 om 15:10Ik denk dat dat meer stress is dan wat anders…
Stop met googlen!! Je maakt jezelf alleen maar helemaal gek…Je kunt 2 weken na het contact een soa test laten doen als je er ongerust over blijft.
ReagerenAnoniem13 maart 2016 om 15:15Tandar, ik bedank je echt heel erg voor het beantwoorden en het geruststellen van mijn gevoelens en vragen!!
ReagerenJohn (moderator)
13 maart 2016 om 15:33Anoniem13 maart 2016 om 17:55Ik heb hem zojuist gefotografeerd, zie je hier iets verdachts?
ReagerenJohn (moderator)
13 maart 2016 om 18:10Ik kan eerlijk gezegd niks vreemds of verdachts ontdekken.
Reageren
Ziet er prima en gezond uitAnoniem13 maart 2016 om 20:11Als je de virus hebt opgelopen zul je de eerste symptonen eerder op je balzak zien of op je penis zelf? Heb het gevoel alsof mijn balzak uitdroogt en jeukt..
ReagerenJohn (moderator)
13 maart 2016 om 20:15Welk virus bedoel je nu?
Reageren
Als je Herpes bedoeld, dan op je penisAnoniem13 maart 2016 om 20:21Ja virus herpes idd, dus symptonen van herpes zullen optreden op de penis ipv balzak?
Reageren