Zoeken Vraag het forum

Heb ik een SOA?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo, ik heb een vraag mijn vriend had ook miss een koortslip maar dn ook niet op zijn lip of onder zijn lip gewoon ook 2 cm naast zijn lip maar we gingen zoenen en toenn ging ik hem pijpen hij raakte zijn pimmel aan met zijn hand daarna ging hij zijn broek omhoog trekken en toen raakte hij eerst andere dingen aan en toen 6 min later ging ik op gewoon op zijn schoot zitten en toen deed hij beetje mijn broek open en toen raakte hij mijn vaginaa aan ?? Kan ik dus miss besmet zijn met genital herpes door zijn hand of vinger hij raakte niet meteen na zijn pimel mijn vagina aan maar pas toen hij zijn eigen broek eerst omhoog deed en daarna pas later mijn vagina heb ik nu de herpes genital en hij had geen blaasje op zijn koortslip ik zou het stom vinden als ik het had want hij heeft mij niet gebeft 🙁

John (moderator)

Als je al besmet zou zijn geraakt dan wat dit voor de hand liggender:[quote]maar we gingen zoenen en toen ging ik hem pijpen[/quote] Niet van zijn hand.

Maar misschien was het wel helemaal geen koortslip.

Reageren
    Anoniem

Ja maar ik bedoel dan moet hij besmet raken tog want ik heb hem gepijpt en hij had miscchien een koortslip als het een koortslip was maar voor duidelijkheid kan ik door hem besmet raken omdat hij aan zijn penis kwam en toen later aan mijn vagina ging wrijven ? Het was niet meteen van zijn penis maar mijn vagina aanrakenaat gewoon paar minuten later ?

Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat een besmetting op deze manier wel wat ver is gezocht.

Reageren
    Anoniem

Jaaa ik ben gewoon heel bang want ik dscht steeds omdat mijn speeksel op zijn penis was en dat hij die ging aanraken daarna paar minuten later mijn vagina ging aanraken dacht ik nog van miss als er virus op zat en die nog nie weg is en dn met die vinger ofnhand op mijn vagina ging wrijven dat die virussen in kunne
    Komen 🙁 en nog een vraag als je een kooortslip hebt moet je dn een blaasje hebben want hij heeft geen blaasje gehad en geen jeuk ofz ?

Reageren
    John (moderator)

Een koortslip is bijna altijd een blaasje. Daarom zei ik al misschien had hij wel helemaal geen koortslip.

Reageren
    Anoniem

Hij weet heel zeker dat hij geen blaasje heeft gehad dus dan is het geen koortslip geweest 🙂 !

Reageren
    Anoniem

Danku wel voor u informaties ik hb nu nog een klein vraagje voor een meisje die da al heel lang wil weten als je herpes genital hebt na hoeveel dage na de besmettting komen die blaasjes bijv ze had orale sex gehad afgelopen woensdag en de vriendje en zij hadden beide koortslip met blaasje da weet ik niet maar ze vraagt nu af na hoeveel dagen na de besmetting die blaasjes komen

Reageren
    John (moderator)

Normaal gesproken na ongeveer 1 week. Als er blaasjes komen.

Reageren
    Anoniem

Kunnen na de besmetting de blaasjes komen na 14 dagen?? Ik ben ongerust er is niks maaar misschien dat ze nog komen na 14 dagen

Reageren
    John (moderator)

Dat zou eventueel kunnen.

Reageren
Reageer op: Heb ik een SOA?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.