- Anoniem9 januari 2014 om 00:08
Oké, hartstikke bedankt, ik weet genoeg. Nu ben ik al een hele zorg lichter.
ontzettend bedankt!!
Tandor19 januari 2014 om 00:09Graag gedaan.
ReagerenAnoniem22 maart 2014 om 14:36Hallo,
Mijn vriendin die heeft met een jongen gezoend en mijn vriendin had een gedroogde koorslip ze had koortslip gekregen en 1 week later had ze met haar vriendje gezoend en toen had ze een pleister op haar koorstlip geplakt en toen hadden ze gezoend en toen had de jongen haar gebeft ? Is er kans dat ze soa heeft ! Besmet is ze hebben beide nooit sex gehad ! ? Dus haar koortslip was ook opgedroogd en pleister erop dus is er dn nog kans dat ze soa heeft ? Nuuu?! Ze is erg bang !
ReagerenJohn (moderator)
22 maart 2014 om 15:37Ik denk dat de kans erg klein is, maar wel aanwezig.
Reageren
Maar dat zal ze dan wel snel genoeg merken. Daar kan ze nu toch verder niets aan doen.Anoniem22 maart 2014 om 16:15Hoe merkt ze dat ze weet niet hoe dat eruitziet krijgt ze pijn of jeuk op haar vagina of ? Hoe weet ze dat dn
ReagerenJohn (moderator)
22 maart 2014 om 16:18Als ze een herpes infectie (herpes genitalis) heeft, krijgt ze kleine blaasjes die met vocht zijn gevuld op en rond haar schaamlippen en vagina ingang bijvoorbeeld. Met plassen kan dat een beetje prikken en jeuk is ook mogelijk.
ReagerenAnoniem22 maart 2014 om 16:23Duurt het lang voordat het te zien is bijv. Bekend is dat ze dat heeft ?
ReagerenJohn (moderator)
22 maart 2014 om 16:28Lees hier alles over Herpes Genitalis
http://www.huidziekten.nl/folders/nederlands/soaherpesgenitalis.htm
ReagerenAnoniem23 maart 2014 om 10:09Als de koortslip echt helemaal opgedroogd is na 6 dagen en dn dat je gaaat beffen of pijpe kun je dan nog een soa krijgen ?? ! Is die koortslip dan besmettelijk? Na 6 dagen en koortslip was echt helemaal opgedroogd
ReagerenJohn (moderator)
23 maart 2014 om 10:14Het vocht in de blaasjes is het meest besmettelijk. Dus dan zal dat nog wel meevallen.
ReagerenAnoniem23 maart 2014 om 12:52duss hebben we geen soa ? dan want de koortslip was echt opgedroogd? er was geen blaasje met vocht meer?
ReagerenJohn (moderator)
23 maart 2014 om 13:14Als de koortslip echt opgedroogd was is de kans wel heel erg klein.
ReagerenAnoniem25 maart 2014 om 13:54help help ik ben echt bangg.!
Reageren
ik ben laatst door mijn vriend gebeft hij had geen koortslip maar ik wel maar die was echt al opgedroogd maar toch hadden we een pleister er op geplakt eerst gingen we zoenen daarna ging hij me beffen en hij had een wondje onder zijn neus maar die had hij voor zekerheid ook een pleister op geplakt en toen ik heb nu wel in de schaamplippen zo witte bultjes zo mis met vocht maar niet heel groot maar als ik ze uitrek zie ik ze pas wel goed .? maar mijn koortslip was niet besmettelik was ik had geen vocht meer in mn koorslip hij was gewoon droog . ? wat kan het zijn ik wil geen soa? ze zeggen dat het dn miss een schimmelinfectie kan zijn miss door de pleister ? dat ik zulke kleinee blaaasjes heb ? kunt u me helpen alsjeblieft?John (moderator)
25 maart 2014 om 14:40Door het pleister krijg je geen schimmelinfectie. Die kun je ook gewoon zo krijgen. Het kan een schimmelinfectie zijn maar hel;aas is een herpes infectie ook mogelijk. Je kunt het beste even naar je huisarts gaan. Die kan nl de bultjes bekijken en dan weet je wat het is.
ReagerenAnoniem25 maart 2014 om 16:11ik heb een koortslip en de blaasje was opengebarst en toen had ik een jeuk in mn vagine dus ik wilde kijken wat dus ik raakte met die vinger mn vagina aan kan het dan dat ik herpes heb ? dus soa. ? want ik heb nu jeuk enz en blaasjes komen denk er wel op. ?
Reageren