John (moderator)
25 maart 2014 om 16:24Eerst vraag je:
[quote]Als de koortslip echt helemaal opgedroogd is na 6 dagen en dn dat je gaaat beffen of pijpe kun je dan nog een soa krijgen ?? [/quote] vervolgens”
[quote]ik ben laatst door mijn vriend gebeft hij had geen koortslip maar ik wel maar die was echt al opgedroogd maar toch hadden we een pleister er op geplakt[/quote] en nu vraag je:
[quote]ik heb een koortslip en de blaasje was opengebarst en toen had ik een jeuk in mn vagine dus ik wilde kijken wat dus ik raakte met die vinger mn vagina aan [/quote]wat moet het nou worden?Heb je jeuk en blaasjes in of rondom je vagina?
Anoniem25 maart 2014 om 16:48ja kleine blaasjes maaarr heet jeukt ook niet zoveeel ? gewoon afentoe.
en die blaasjes worden niet groter dat er echt ziet dat er vocht in zit?ps: sommige vragen moest ik van mn vrienden vragen vandaar maar deze bovenste wil ik weten
ReagerenJohn (moderator)
25 maart 2014 om 17:11Als je blaasjes hebt waar vocht in zit kan dat een soa zijn. Herpes genitalis. Ga naar je huisarts en laat het nakijken. Die kan dat aan de blaasjes zien.
ReagerenAnoniem30 maart 2014 om 13:00Hallo ,
Wanneer komen de blaasjes op de vagina of schaamlippen binnen 1 week ! Na de besmetting ? Toggg
ReagerenJohn (moderator)
30 maart 2014 om 14:06Dat kan maar hoeft niet perse.
ReagerenAnoniem24 april 2014 om 06:47Ik hb een vraagje als je vriendje aan zijn koortslip komt waar geen blaasje op zit en toen bij ging die over mijn vagina zo wrijven met zn vinger niet echt gevingerd kun je dn een soa krijgen ? Herpes genitals ?
ReagerenJohn (moderator)
24 april 2014 om 07:42Als er geen blaasje was zal dat zo’n vaart niet lopen.
ReagerenAnoniem24 april 2014 om 09:09zal dat zo’n vaart niet lopen ?
Reageren
die zin begreep ik niet bedoeld u dat het dn niet kan? en hij weet ook niet zeker dat het een koortslip is want hij had een horror film gekeken en toen hij wakker werd had hij een zo korstje of een bult naast zijn lip ongeveer bij zijn wang. hij had geen jeuk maar allen een rood plekje .. er is geen blaasje met vocht op gekomen?John (moderator)
24 april 2014 om 10:06Ik bedoelde inderdaad, dat je daar op die manier geen herpes infectie van krijgt. En dan is het ook nog maar de vraag of je vriend ueberhaupt wel een koortslip had. Dus ik zou zeggen: geen zorgen maken.
ReagerenAnoniem27 april 2014 om 08:33Ik heb een vraag mijn vriend had een koortslip beetje verder dan zijn lip dus niet onder of op zijn lip we gingen eerst zoenen daarna ging ik hem pijpen toen raakte hij daarna zijn penis aan en toen ging hij over mijn vagina wrijven kan het dus zijn dat hij het miss kan overbrenge met zijn vinger hij had geen blaasjes op zijn koortslip
ReagerenJohn (moderator)
27 april 2014 om 08:51Weet je wel zeker dat het een koorstlip was?
ReagerenAnoniem27 april 2014 om 09:12Nee hij zei dat hij geen blaasjes heeft gehad en na 5 dagen was die al weg ! ! Dus wat kan het dn zinn ! Als het geen koortslip is hij heeft ook geen jeuk gehad en hij had al 4 weken terug een koortslip gehad
ReagerenJohn (moderator)
27 april 2014 om 09:24Ik heb zo geen idee wat het wel zou kunnen zijn. Maar er even een foto van Daar is misschien dan op te zien wat het wel is
ReagerenAnoniem27 april 2014 om 09:41Het is al weg dus kan niet het duurde 5 dagen hij zij gewoon geen jeuk geen pijn gwn rood rond plekje geen blaasje 3 cm langs zijn zij lip ! Dis niet op of onder zijn lip gewoon 3 cm er naast
ReagerenJohn (moderator)
27 april 2014 om 09:54Dan zal het waarschijnlijk geen koortslip zijn geweest.
Reageren