- Anoniem6 juni 2016 om 17:44
Ik ga proberen het probleem zo goed mogelijk voor te stellen.
1e x
Ik was erg moe maar kon niet inslapen, dus was ik op m’n gsm youtube filmpjes aan het zien. Vanuit m’n ooghoek dacht ik iets zwarts te zien aan m’n deur (deur staat op kier voor de kat) toen ik eens beter keek was het weg. Paar seconden later dacht ik een zwarte hand te zien aan m’n deur, toen ik beter keek om te zien of het weer niets was bleek het dus echt wel een zwarte hand, en daarna ook een hoofd, helemaal bovenaan de deur. Een zwarte figuur liep door m’n kamer. Ik schrok recht in m’n bed en gooide m’n gsm op de grond. Na die knal was de figuur weg en was ik heel in de war. was ik aan het slapen geweest? hallucineerde ik?? geen idee. (gsm was wel echt weggesmeten en ik zat recht in mn bed)2e x
Ik lag op m’n rechterzijde (weggedraaid van de deur) en hoorde gezoem in mn oor.
Opeens voelde(!!) ik een hand op m’n schouder die me achteruit trok. Ik schrok recht en was heel erg in paniek.3e x
Ik lag in bed (weer rechterzijde) en hoorde een stem m’n naam zeggen (fluisterend) ik draaide me on en deed het licht aan, er was niets. ging terug liggen en deed het licht uit. Na ongeveer een minuut hoorde ik weer hetzelfde, weer licht aan, niets.
Ging opnieuw liggen, viel bijna in slaap en hoorde opeens een heel luide schreeuw, maar het leek in m’n hoofd (moeilijk uit te leggen) schrok wakker en zag weer een zwarte figuur. toen ik het licht aandeed was deze weg.4e x
Het was erg vroeg in de ochtend (rond 5uur)
Ik was net wakker geworden maar nog heel moe,
Ik hoorde gezoem en een soort fluisteren vlak bij m’n oor.
Ik zweer dat ik zelfs warmte voelde zoals van adem.
m’n schouder waarop ik lag kreeg net een soort spiertrekkingen. Ik schrok op, draaide me om en heel m’n arm en schouder deed erg pijn. Niet het soort pijn dat je hebt als je op je arm hebt geslapen, meer als een stijve spier.5e x (vannacht)
Ik werd wakker rond een uur of 2, keek even op m’n gsm naar het uur enzo en ging terug liggen.
Draai me op m’n zijde en probeerde te slapen.
Plots hoorde ik weer dat gezoem en fluisteren, m’n hard stopte van het schrikken.
Weer voelde ik dat trillen in m’n schouder waarna ik meteen met m’n arm begon te bewegen om het te laten stoppen. En het werkte. Alles was normaal.Ik heb ook tussendoor dat ik dat gezoem gewoon overdag hoor.
Nu begin ik me zorgen te maken..
Hallucineer ik? moet ik me zorgen maken?
Dacht eerst dat het door migraine kwam maar heb nooit andere symptomen, ook geen hoofdpijn.
Begin zelfs te twijfelen aan m’n mentale gezondheid.2 reactiesReagerenyordi18 juni 2016 om 13:25Ga met deze klachten naar de huisarts.
ReagerenSaara11 juni 2016 om 13:12Volgens mij heet dit sleep paralysis. Er is ook een film over gemaakt die ‘The nightmare’ heet. Je kunt kijken of je jezelf erin herkent.
Reageren