- Anoniem19 december 2015 om 11:47
Ik lees hier vele problemen van mensen die moeilijk of slecht kunnen slapen. Maar wat als het nou juist andersom is?
Ik kan zonder moeite eeuwig door blijven slapen. Ik word tussendoor wel wakker voor eten, drinken en het toilet, maar hoef mijn ogen maar te sluiten en weg ben ik weer.
Het is niet dat ik moe ben. Ik kan gewoon opstaan en mijn dag opvullen met van alles en nog wat, en heb aan 8 uurtjes slaap per nacht echt wel voldoende. Het is gewoon dat ik kan blijven slapen als ik daar wil.
Wel valt het me op dat wanneer ik langer als 14/15 uur slaap, er een steeds erger wordende koppijn ontstaat.
Het is dus niet iets waar ik me zorgen over maak of hulp bij wil. Ik ben gewoon nieuwsgierig of er meer mensen zijn die dit hebben of me kunnen vertellen waarom ik zo gemakkelijk slaap.
2 reactiesReagerenKelley11 januari 2016 om 08:38Hoi,
Reageren
Het is niet dat ik gelijk in slaap van als ik me ogen dicht doe maar ik val wel snel in slaap. Als ik om 9 uur naar bed ga kan ik tot de volgende ochtend 11 uur slapen.John (moderator)
11 januari 2016 om 10:56Misschien heeft je ochtendmisselijkheid daar dan wel iets mee te maken.
Reageren
Ga eens naar de huisarts en laat bloedonderzoek doen.