- Anoniem22 maart 2015 om 22:49
Help! Ik word sinds een half jaar geleden zo goed als elke nacht wakker als ik op mijn buik slaap of op mijn zij! Het is echt een verschrikkelijk gevoel om wakker te worde met een slapen de arm! Soms gebeurt dit wel eens met beide armen tegelijk! Als ik dan op mijn bjik lig kom ik met moete nog recht. Aan mijn benen ligt het niet, daar heb ik nooit last van. Als ik op mijn rug slaap kan ik genieten van een ongestoorde nachtrust..(tot de wekker afgaat natuurlijk..) bet probleem is dat ik heel moeilijk in slaap van als ik op mijn rug lig. Het ligt niet comfortabel, en vaak heb ik dan iets van, foert, ik leg me wel op mijn buik! Tot ik snachts weer wakker word.
De buisdokter zegt dat dit niets is, en dat ik dan maar op mijn rug moet leren slapen, maar vroeger had ik hier noooooit last van, en dan plotseling altijd.
Help me!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
22 maart 2015 om 23:20Het komt gewoon omdat je op je armen gaat liggen waardoor de bloedcirculatie wordt verstoord. Niets ernstigs, wel vervelend. Je zult inderdaad moeten leren om een andere slaaphouding te gaan aannemen.
Reageren