Zoeken Vraag het forum

ik word Zeer Regelmatig wakker met slapende armen!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Help! Ik word sinds een half jaar geleden zo goed als elke nacht wakker als ik op mijn buik slaap of op mijn zij! Het is echt een verschrikkelijk gevoel om wakker te worde met een slapen de arm! Soms gebeurt dit wel eens met beide armen tegelijk! Als ik dan op mijn bjik lig kom ik met moete nog recht. Aan mijn benen ligt het niet, daar heb ik nooit last van. Als ik op mijn rug slaap kan ik genieten van een ongestoorde nachtrust..(tot de wekker afgaat natuurlijk..) bet probleem is dat ik heel moeilijk in slaap van als ik op mijn rug lig. Het ligt niet comfortabel, en vaak heb ik dan iets van, foert, ik leg me wel op mijn buik! Tot ik snachts weer wakker word.

De buisdokter zegt dat dit niets is, en dat ik dan maar op mijn rug moet leren slapen, maar vroeger had ik hier noooooit last van, en dan plotseling altijd.

Help me!

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het komt gewoon omdat je op je armen gaat liggen waardoor de bloedcirculatie wordt verstoord. Niets ernstigs, wel vervelend. Je zult inderdaad moeten leren om een andere slaaphouding te gaan aannemen.

Reageren
Reageer op: ik word Zeer Regelmatig wakker met slapende armen!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.