- Lauw19 mei 2016 om 20:14
Hallo,
Ik ben een jonge van 21 jaar en woon in limburg België,
Nu heb ik al sinds ik mij kan herrineren last van mijn gewrichten maar echt overal, nu pas hebben ze dan eindelijk ziekte van becherew vastgesteld omdat mijn gewrichten zijn aangetast… Mischien ook fybromyalgie ofzoiets.
Heb medicatie hier en daar moeten proberen van spuiten en pillen met ontstekings remmers, en pijnstillers het helpt nog altijd niet echt, ik kan veel pijn verdragen dus sleep ik me zo de werkende dagen door, thuiszitten kan ik niet want ik woon al aleen. Nu snachts slaap ik maximum 4 a 5 uurtjes de slechte dagen niet of maximum 3 uur dit is wat mij het meeste stoort omdat alles daaronder lijdt mijn relatie, vrienden… Ik ben meeatal slechtgezind en heel erg kwaad.
Ik heb het uitgelegt aan de dojters van mij slaapprobleem maar die nemen mij niet sirieus denk ik.ik heb echt dringend een oplossing nodig leef nu al 2 jaar met hevige pijnen en slaapeloze nachten dit is moeilijk vol tehouden, terwijl ik eigenlijk altijd positief blijf zelfs nu.Dankje alvast!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
19 mei 2016 om 20:28Ga naar de huisarts en bespreek het nogmaals met de huisarts. Vraag om een slaapmiddel.
Reageren