- Antoon7 november 2025 om 11:50
Ik ben al meer als 10 jaar bij de reumatoloog ,het begon met opgezette knieen ,,van alles heb ik daarna gehad door de jaren heen ,zere polsen ,waarbij de arts zei dat het geen reuma was omdat bloedwaarde normaal was ,yoen hij na lang bellen een echo deed was het wel reuma dus ,nu veel last schouders ,een maand of anderhalf fgeleden kreeg ik het ook ,toen heb ik
Zelf prednison kuur gepakt ,en ging over ,nu weer veel last ,dus reuma afdeling gebeld ,die belde terug en zei dat ik paracetamol moest pakken met bestaande medicijnen die ik nu al pak ,dat is celecib met prednison 2,5 mg per dag
Helpt voor geen meter ,,de reuma verpleegkundige oordeelt daarover ,waarover ik een woordwisseling heb gehad daarover ,ze is geen arts zei ik ,maar ik moet nu bij haar komen maandag ,waar weer woorden zullen vallen brn ik bang ,ik laat niet over mij lopen
Ik denk dat ik een ander ziekenhuis ga zoeken ,dit is knap waardeloos1 reactieReagerengart18 juni 2026 om 13:53Beste ik heb ook RA ..nu 5mnd zeker mijn schouders en armen .kan niet slapen vd pijn .ik weet hoe jij je voelt alleen mensen die hetzelfde hebben weten wat het is kl.ik ben gestopt met prednison maar de pijn is er terug
Reageren