Zoeken Vraag het forum

Knie gezwollen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Frank

Ik heb al 3 jaar last van de knie. Hurken en knielen niet mogelijk ( ook last van schouder en eerder ook dikke teen ). Broer heeft reuma maar bij mij is een half jaar geleden het reumastofje niet gevonden en werd gezegd dat wanneer ik zwellingen krijg opnieuw zou moeten laten nakijken.

Afgelopen week lichte oefeningen gedaan bij de fysio en sta twee dagen later op met een opgezwollen knie en kan nauwelijks lopen, moet me overal aan vast houden tijdens het lopen.

Ik ben 35 jaar.

Is het het waard om opnieuw een reumaonderzoek te doen of kan spierpijn ook deze zwelling veroorzaken ?

2 reacties
    Reageren
    Suus

Spierpijn veroorzaakt geen zwelling, of nieuw onderzoek de moeite waard is, kom je alleen achter door het te laten doen.
    Als er weer geen reuma factor gevonden wordt, kun je in ieder geval vragen of er verder onderzoek gedaan kan worden.

Reageren
    Fotos
Reageer op: Knie gezwollen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.