Zoeken Vraag het forum

knie verdraaid

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • hardloopster

Hallo,

2 weken geleden heb ik mijn knie verdraaid. Ik heb een paar dagen op krukken gelopen en daarna kon ik (nirt heel soepel) lopen. Echter gaat het volledig strekken nog niet. Ook kan ik mijn knie met moeite 90 graden buigen, verder lukt niet (fietsen kan ik dus ook niet). Mijn knie is ook nogsteeds dik. Als ik er een brace omheen heb dan kan ik mijn knie makkelijker buigen dan zonder, zonder die brace lijkt mijn knie vast te zitten. Ik ben afgelopen week ter controle in het ziekenhuis geweest, maar daar konden ze nog niks zeggen over het letsel ivm de zwelling. Ze verwachtte dat het ‘slechts’ een kneuzing is, maar ik moet toch voor de zekerheid volgende week terug komen. Ik kan gewoon overal op mijn knie drukken en mijn knieschijf bewegen, ook draaien doet geen pijn. Dus alleen het strekken en buigen doen pijn/lukken niet. Herkend iemand deze klachten, wat zou het kunnen zijn? Toch gewoon een kneuzing? Ik vind namelijk dat het erg langzaam vooruit gaat, de eerste week merkte ik elke dag vooruitgang, maar nu bijna niet meer.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Je zult het toch even moeten afwachten. Daar is zo zonder enige vorm van onderzoek niets over te zeggen

Reageren
Reageer op: knie verdraaid
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.