- hardloopster20 juli 2018 om 21:54
Hallo,
2 weken geleden heb ik mijn knie verdraaid. Ik heb een paar dagen op krukken gelopen en daarna kon ik (nirt heel soepel) lopen. Echter gaat het volledig strekken nog niet. Ook kan ik mijn knie met moeite 90 graden buigen, verder lukt niet (fietsen kan ik dus ook niet). Mijn knie is ook nogsteeds dik. Als ik er een brace omheen heb dan kan ik mijn knie makkelijker buigen dan zonder, zonder die brace lijkt mijn knie vast te zitten. Ik ben afgelopen week ter controle in het ziekenhuis geweest, maar daar konden ze nog niks zeggen over het letsel ivm de zwelling. Ze verwachtte dat het ‘slechts’ een kneuzing is, maar ik moet toch voor de zekerheid volgende week terug komen. Ik kan gewoon overal op mijn knie drukken en mijn knieschijf bewegen, ook draaien doet geen pijn. Dus alleen het strekken en buigen doen pijn/lukken niet. Herkend iemand deze klachten, wat zou het kunnen zijn? Toch gewoon een kneuzing? Ik vind namelijk dat het erg langzaam vooruit gaat, de eerste week merkte ik elke dag vooruitgang, maar nu bijna niet meer.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
21 juli 2018 om 01:34Je zult het toch even moeten afwachten. Daar is zo zonder enige vorm van onderzoek niets over te zeggen
Reageren