- Miranda17 mei 2024 om 17:32
Hallo, is er iemand bekend met de capsules Joint Relief blends van Greenleaf blends? Deze zouden de slijtage van de gewrichten bij artrose herstellen.
18 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 mei 2024 om 18:07Dat is allemaal onzin. Slijtage aan gewrichten door artrose herstelt niet
ReagerenDana28 mei 2024 om 21:58Je kunt het altijd proberen. Ik zie een hoop goede reviews. En ik ben er zelf heilig van overtuigd dat er vaak meer mogelijk is dan artsen ons vertellen. Kraakbeen herstellen lijkt mij niet iets onmogelijks.
ReagerenThea3 juli 2024 om 12:38Bij mij werkt het supplement super alleen de levering laat heel lang op zich wachten,waardoor ik vaak denk dat ik belazerd wordt.Maar tot nu toe is het nog steeds gekomen. Wanneer ik met het laatste potje begin bestel ik snel een nieuwe voorraad,ik moet er niet aan denken zonder te zitten en dan die pijn weer te krijgen.
ReagerenMerrywheater28 augustus 2024 om 08:51Dat beweerd het bedrijf ook niet. Maar je kunt wel degelijk de aangroei van nieuw kraakbeen bevorderen en de onstekingsverschijnselen verlichten of zelfs laten verdwijnen en daarmee dus ook de pijn.Artrose is namelijk geen slijtage maar onstekingen in gewrichten ,een vorm van reuma .
ReagerenMerrywheater28 augustus 2024 om 08:52Ik twijfel steeds omdat ik zoveel revieuws lees van wekien niks ontvangen
ReagerenMerrywheater29 augustus 2024 om 07:11Ik heb gisteren de joint relief besteld en die komt vandaag met DHL. Misschien zijn de overige producten wat lastiger te leveren. Anders heb ik ook geen verklaring ervoor.
ReagerenPV5 september 2024 om 16:07Joint Relief: ik heb al heel veel geprobeerd, allerlei supplementen, voeding, therapie, etc etc maar sinds ik hier mee ben gestart icm ademhaling oefeningen ben ik een groot deel van mijn dagelijkse rug en nekklachten kwijt. Is dit supplement nu de reden vraag ik me af….geen idee en denk dat het altijd een combi van factoren is maar het feit is wel dat 70% van mijn klachten weg zijn en ik weer een stuk energieker door het leven ga en inmiddels een injectie voor in mijn nek heb afgezegd.
kan het even niet anders maken maar ben wel blij:)
ReagerenHa Hardam8 september 2024 om 13:50Is dit suiker verhogend bij diabetes 2
ReagerenMargje11 oktober 2024 om 18:54nadat ik enige tijd geleden Joint Relief ben gaan gebruiken zijn mijn beginnende gewrichts klachten sterk verminderd en uiteindelijk helemaal verdwenen. Ik ben heel blij met dit product..
ReagerenTAC17 oktober 2024 om 12:04Ik heb een vraag ivm Greenpeace joint reliëf. Ik lees dat bij de samenstelling Boswellia AKBA, noodzakelijk is.
Reageren
Bij de samenstelling lees ik dat er boswellia Serrata in zit en dus niet de AKBA.
Vanwaar deze verkeerde vermelding? Frauduleuze melding?
Graag assap reactie.Suus17 oktober 2024 om 14:16@TAC
Dat is geen vraag voor op een lotgenoten forum, maar voor de fabrikant/producent van het product.
Reageren
Dat is degene (en de enige ) die weet wat er in zit en waarom er mogelijk iets anders op de verpakking vermeld staat.
Wat ik je wel kan vertellen vanuit eigen ervaring met Boswellia Serrata gebruik bij één van mijn paarden, is dat dat een prima product is.
Die kreeg Boswellia Serrata puur, dus niet verwerkt in een ander supplement.
Als je voor kruidensupplenten gaat, zou ik dat zo puur mogelijk doen en in overleg met iemand die daar verstand van heeft.
Pure kruiden werken vele malen sterker en bevatten geen onnodige stoffen om het supplement te binden.Denise19 oktober 2024 om 10:53Ik heb 2 maanden deze pillen geslikt met in mijn achterhoofd dat het toch niet zou helpen. Ik dacht dat het bij hetzelfde bleef. Maar nu 2 mnd gestopt te hebben,voel ik mijn handen en knieën weer! Dus ik ga ze meteen weer bestellen!
ReagerenCisca8 februari 2025 om 23:41Ik heb dit voedingssupplement vanaf eind oktober t/m eind jan geslikt en mijn artrose klachten in mijn rug werden dragelijk. Om te testen een weekje gestopt en op.dag 4 was de pijn weer ondragelijk. Meteen weer besteld en door de trage levering 10 dagen zonder moeten doen. Sinds vorige week heb en slik ik het weer en de pijn en stijfheid verminderen met de dag. Voor mij is de joint relief blend van greenleaf bijna een wondermiddel. Herstellen kan natuurlijk niet, maar veel minder klachten is wel een feit.
ReagerenRene25 februari 2025 om 17:07Hoeveel moet je er per dag nemen.Joint Reliëf blend.
Reageren