Zoeken Vraag het forum

Middel herstel gewrichten bij artrose

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Miranda

Hallo, is er iemand bekend met de capsules Joint Relief blends van Greenleaf blends? Deze zouden de slijtage van de gewrichten bij artrose herstellen.

18 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat is allemaal onzin. Slijtage aan gewrichten door artrose herstelt niet

Reageren
    Dana

Je kunt het altijd proberen. Ik zie een hoop goede reviews. En ik ben er zelf heilig van overtuigd dat er vaak meer mogelijk is dan artsen ons vertellen. Kraakbeen herstellen lijkt mij niet iets onmogelijks.

Reageren
    Thea

Bij mij werkt het supplement super alleen de levering laat heel lang op zich wachten,waardoor ik vaak denk dat ik belazerd wordt.Maar tot nu toe is het nog steeds gekomen. Wanneer ik met het laatste potje begin bestel ik snel een nieuwe voorraad,ik moet er niet aan denken zonder te zitten en dan die pijn weer te krijgen.

Reageren
    Merrywheater

Dat beweerd het bedrijf ook niet. Maar je kunt wel degelijk de aangroei van nieuw kraakbeen bevorderen en de onstekingsverschijnselen verlichten of zelfs laten verdwijnen en daarmee dus ook de pijn.Artrose is namelijk geen slijtage maar onstekingen in gewrichten ,een vorm van reuma .

Reageren
    Merrywheater

Ik twijfel steeds omdat ik zoveel revieuws lees van wekien niks ontvangen

Reageren
    Merrywheater

Ik heb gisteren de joint relief besteld en die komt vandaag met DHL. Misschien zijn de overige producten wat lastiger te leveren. Anders heb ik ook geen verklaring ervoor.

Reageren
    PV

Joint Relief: ik heb al heel veel geprobeerd, allerlei supplementen, voeding, therapie, etc etc maar sinds ik hier mee ben gestart icm ademhaling oefeningen ben ik een groot deel van mijn dagelijkse rug en nekklachten kwijt. Is dit supplement nu de reden vraag ik me af….geen idee en denk dat het altijd een combi van factoren is maar het feit is wel dat 70% van mijn klachten weg zijn en ik weer een stuk energieker door het leven ga en inmiddels een injectie voor in mijn nek heb afgezegd.

kan het even niet anders maken maar ben wel blij:)

Reageren
    Ha Hardam

Is dit suiker verhogend bij diabetes 2

Reageren
    Margje

nadat ik enige tijd geleden Joint Relief ben gaan gebruiken zijn mijn beginnende gewrichts klachten sterk verminderd en uiteindelijk helemaal verdwenen. Ik ben heel blij met dit product..

Reageren
    TAC

Ik heb een vraag ivm Greenpeace joint reliëf. Ik lees dat bij de samenstelling Boswellia AKBA, noodzakelijk is.
    Bij de samenstelling lees ik dat er boswellia Serrata in zit en dus niet de AKBA.
    Vanwaar deze verkeerde vermelding? Frauduleuze melding?
    Graag assap reactie.

Reageren
    Suus

@TAC

Dat is geen vraag voor op een lotgenoten forum, maar voor de fabrikant/producent van het product.
    Dat is degene (en de enige ) die weet wat er in zit en waarom er mogelijk iets anders op de verpakking vermeld staat.
    Wat ik je wel kan vertellen vanuit eigen ervaring met Boswellia Serrata gebruik bij één van mijn paarden, is dat dat een prima product is.
    Die kreeg Boswellia Serrata puur, dus niet verwerkt in een ander supplement.
    Als je voor kruidensupplenten gaat, zou ik dat zo puur mogelijk doen en in overleg met iemand die daar verstand van heeft.
    Pure kruiden werken vele malen sterker en bevatten geen onnodige stoffen om het supplement te binden.

Reageren
    Denise

Ik heb 2 maanden deze pillen geslikt met in mijn achterhoofd dat het toch niet zou helpen. Ik dacht dat het bij hetzelfde bleef. Maar nu 2 mnd gestopt te hebben,voel ik mijn handen en knieën weer! Dus ik ga ze meteen weer bestellen!

Reageren
    Cisca

Ik heb dit voedingssupplement vanaf eind oktober t/m eind jan geslikt en mijn artrose klachten in mijn rug werden dragelijk. Om te testen een weekje gestopt en op.dag 4 was de pijn weer ondragelijk. Meteen weer besteld en door de trage levering 10 dagen zonder moeten doen. Sinds vorige week heb en slik ik het weer en de pijn en stijfheid verminderen met de dag. Voor mij is de joint relief blend van greenleaf bijna een wondermiddel. Herstellen kan natuurlijk niet, maar veel minder klachten is wel een feit.

Reageren
    Rene

Hoeveel moet je er per dag nemen.Joint Reliëf blend.

Reageren
Reageer op: Middel herstel gewrichten bij artrose
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.