Zoeken Vraag het forum

artrose

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • marieke

dag, ik heb artrose in mijn knie en in mijn schouder.

Nu is er een middel met groenlipmossel, curcumine en zwarte besblad.

ze claimen dat dat helpt heeft iemand hier ervaring mee?

Dank voor antwoord

4 reacties
    Reageren
    Suzan

Hoi, voor mijn paard gebruik ik deze combinatie voor zijn artrose. Je kunt heel duidelijk zien dat hij minder last heeft sinds hij het krijgt. Hoe het bij een mens werkt, weet ik natuurlijk niet, maar voor hem helpt het. Zelf neem ik de gewone curcuma capsules in combi met visolie capsules,op aanraden van mijn fysio. ( ik heb artrose in mijn rug en ook ik merk dat ik in elk geval minder last heb. ) Mocht jij het gaan proberen, laat even weten hoe het bevalt! Groetjes Suzan

Reageren
    marieke

ik ga eerst checken of ik het produkt wel mag gebruiken met mijn medicijnen, als dat kan probeer ik het, dank u voor het antwoord.

Reageren
    Suzan

Dat is denk idd verstandig als je meer medicatie gebruikt, mijn schoonvader gebruikt bloedverdunners en die mag geen curcuma supplementen gebruiken

Reageren
    Catootje

Medicijnen zorgen voor verlies aan vitaminen en mineralen dus in elk geval zorgen voor wat extra voedingsstoffen. Kurkuma kan wel invloed hebben op de werking van sommige medicijnen. Zou je moeten navragen bij de apotheek. Voor wat betreft je artrose advies vragen aan een complementair genezer. Iemand die ook kijkt naar je voedingspatroon en tekorten aan voedingstoffen. Kuurtjes van Alfons Ven kunnen helpen bij diverse klachten.

Reageren
Reageer op: artrose
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.