Zoeken Vraag het forum

Zwanger van ex

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Om een lang verhaal kort te maken.. Toen ik ontdekte dat ik zwanger was was hij in eerste instantie heel blij. Snel daarna kregen we heftige ruzie en zei hij dat ik het kindje weg moest halen. Hele contact is toen verbroken.. ik kwam erachter dat hij na een paar weken weer een ander had.

Uiteindelijk heb ik voor mijn kindje gekozen en het wel gehouden. Onwerkelijk maar waar heeft hij weer contact met mij gezocht. Hij mistte mij enorm en wil niemand als mij… hij weet nog niks van de zwangerschap af.. ik twijfel ik wil geen relatie meer met hem er is te veel gebeurd.

Moet ik hem vertellen over de zwangerschap? ik ben bang dat hij lastig gaat doen als hij merkt dat ik echt geen relatie meer wil.

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

Het is heel moeilijk maar hij heeft het recht te weten dat hij een kind krijgt. maar hoezo weet hij er niets vanaf, hij had toch gezegd dat je het weg moest laten halen, dus dan wist hij toch dat je zwanger bent?

Reageren
    Anoniem

Klopt, hij wist het ook maar heeft er niet echt duidelijk meer naar gevraagd. Het contact nu is opzich best goed, maar ik vraag me af als we weer ruzie krijgen wat dan? En er is heel veel gebeurd in de afgelopen 3 jaar en in mijn ogen heeft maar 1 iemand rechten en dat is mijn kindje straks.

Reageren
Reageer op: Zwanger van ex
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.