- Anoniem13 juni 2016 om 15:43
Ik ben een meisje van bijna 18 jaar, en heb paar weken geleden voor de eerste keer seks gehad met mijn vriend. We gebruikten eerst een condoom maar zijn penis is echt heel groot, het ging er niet volledig in en het deed super veel pijn dus probeerden we zonder condoom en ging al een kleintje beetje verder. Hij is niet klaargekomen in mij maar had wel voorvocht. De volgende ochtend probeerden we het opnieuw ook zonder condoom opnieuw lukte het weer niet goed. Ik neem wel de anticonceptie pil.. Maar deze nam ik nooit op een vast tijdstip de ene keer om 17 u de andere keer om 19 u en de andzre keer om 22 u ofso… Kan het dan zijn dat ik zwanger ben of niet..?
9 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 juni 2016 om 16:16Als je geen pillen bent vergeten is er niets aan de hand, zo lang er tussen het innemen van 2 pillen maar niet meer d 36 uur zitten
Reageren
Het is echter beter om de pil op vaste tijden te nemen. En daar mag dan wel eens een verschil van 1-2 uur in zitten.Anoniem13 juni 2016 om 16:46Oke goed dankjewel!
ReagerenAnoniem14 juni 2016 om 19:20Vrijdag was mijn laatste pil, tis nu bijna woensdag en ik heb mijn maandstonden nog steeds ni doorgekregen…is dat normaal of is er meer aan de hand?
ReagerenJohn (moderator)
14 juni 2016 om 19:27Gewoon even rustig afwachten… je hoeft pas zaterdag met de nieuwe strip te starten
ReagerenAnoniem14 juni 2016 om 19:40Wat als ik mijn maandstonden niet door krijg voor zaterdag..?
ReagerenJohn (moderator)
14 juni 2016 om 19:43Dan gewoon weer op tijd met de pil beginnen maar wel even een zwangerschapstest doen voor de zekerheid
ReagerenAnoniem14 juni 2016 om 19:45Hiervoor nam ik wel altijd mijn pil 3 maanden door en dan kreeg ik ze meestal vanzelf, kan dat ook zijn waarom ik ze nog steeds niet door gekregen heb? Ik kan echt geen kind krijgen.. Ik ben nog maar bijna 18 jaar…
ReagerenAnoniem14 juni 2016 om 19:46Mijn ouders vermoorden mij ofso
ReagerenJohn (moderator)
14 juni 2016 om 19:48Wacht nou maar eerst eens rustig af. Als je gaat stressen kan dat ook invloed hebben
Reageren