kan het me niet herinneren

Hi, ik heb een vraag door een vreemde/angstige situatie:

Ik was 2 weken geleden wezen stappen met drie collega's. We hebben aardig wat gedronken.(rond de 10 tot 13 flesjes bier) ik weet nog dat ik met een meisje ben wezen zoenen en later met de collega's een pizza ben wezen eten. Twee collega's gaven aan dat ik ook mee was in de taxi naar het hotel, maar 1 collega die meestal het helderste is kon zich niet herinneren dat ik in de taxi zat. Ik kan me de taxi rit niet herinneren en ben normaal wakker geworden zonder tekenen dat ik gekke dingen gedaan had. Maar doordat ik het me niet kan herinneren dat ik in en uit de taxi ben gegaan zit ik te twijfelen en gaan er gekke gedachten rond of ik niet misschien met dat meisje ben mee gegaan en mogelijk seks gehad heb. Toen ik wakker werd merkte ik dat ik mijn tanden gepoets had etc. Ook geen kenmerken dat ik seks gehad had etc. Het enige is dat ik uit mijn portomonee de bonnen geteld heb en er qua geld dat ik mee had en over had eur 50,- verschil is.(kwijt of uitgegeven zonder bon te krijgen etc)

Zou je het gemerkt hebben als je seks gehad zou hebben?

Alvast bedankt voor de hulp en reactie

Reageren

Als je zo dronken was, dat je daar niks meer van weet, lijkt het me sterk dat je nog in staat zou zijn geweest om seks te hebben.

Reageren

Dank. Ik was erg moe voor we gingen stappen, dus dacht zelf dat ik gewoon daardoor de taxi rit niet meer kon herinneren, maar de opmerking van de collega dat hij zich niet kon herinneren dat ik in de taxi zat maakte me angstig. Ik was wel 100% bij het pizza eten en denk dat ik me ook kon herinneren dat ik naar de taxi ging. Daarna weet ik het niet :-(. Ik ga iedergeval me niet zo mee laten slepen qua drinken en vooral niet als ik moe ben, dat heb ik alvast geleerd. Maar door wat die collega zei(dat hij niet kon herinneren dat ik in de taxi zat) en ik nu opeens pijn in mijn keel en redelijke moeheid heb, haal ik me de gekste scenarios in mijn hoofd voor wat gebeurd kan zijn in de periode van vlak voor taxi en wakker worden. Denk je dat ik me onnodig druk maak?

Reageren

Ik denk dat je je onnodig druk maakt....
    Dat je collega zich dat niet kan herinneren, kan ook aan de drank liggen...

Reageren

Dank u voor uw reactie.

Reageren

Beste Tandor ik heb nu na precies 2 weken pijn in mijn keel, voel iets warmer aan en begin een beetje te hoesten. Verder niet echt koorts en andere symptomen.Maak ik me nog steeds onnodig zorgen? Bedankt.

Reageren

Dat hangt af waarover je je zorgen maakt

De zomergriep heerst.....

Reageren

Hiv ging door mijn hoofd. Alcohol gebruik ga ik iets aan doen want wil dit niet meer meemaken

Reageren

Er is toch geen enkele reden om aan HIV te denken.
    Het is niet gezegd dat je ueberhaupt seks hebt gehad...

Reageren

Dank hiervoor. Denk dst schaamte van het niet weten wat precies gebeurd is knaagt. En ik daarna teveel ben wezen zoeken op internet. Qua hoesten, pijn keel etc. Nu keek ik vanochtend ook op mijn borst en dacht dat het roder was en.ik een paar vlekjes zag. Ik moet dus twee dingen doen. Niet te veel doordenken en bij uitgaan.niet teveel drinken.

Reageren

Juist!!
    Voeg er dan wel nog 1 ding aan toe: niet googlen op symptomen...dat helpt namelijk niet

Reageren

Klopt. Die neem ik ook mee. Door de reactie zie ik het nu opeens toch helderder in. Gek toch hoe zoiets in je hoofd een eigen leven kan gaan krijgen, ookal is de kans dat het gebeurd mogelijk nog kleiner dan door bliksem geraakt te worden. Many thanks Tandor.

Reageren

Ik heb het heel leuk gehad met een jongen. Hele avond gezellig gekletst en vooral veel gedronken… nu is het de volgende dag en kan ik me niet alles meer helemaal helder voor de geest halen en ben ik bang dat we seks hebben gehad (ik herinner me dit echter niet en denk dat ik het vooral mezelf wijs maak). Ik heb het de jongen gevraagd en hij zegt dat er niets is gebeurd. In hoeverre zou je zoiets ‘niet meer kunnen weten’ en is dat aannemelijk?

Reageren

Iemand?

Reageren

@Anoniem

Je stelt een vraag waarop je zelf tegelijkertijd het antwoord al geeft......

Als je flink gedronken hebt,kun je daarna zeker een black out hebben,zoals je zelf dus merkt.

En of jij seks hebt gehad met die jongen,kan alleen hij je vertellen als je het zelf niet meer weet, er vanuit gaande dat er verder niemand bij was die er iets over kan zeggen.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: kan het me niet herinneren

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe