- Anoniem2 februari 2016 om 16:48
helloo,
Ik heb afgelopen weekend onbeschermd seks gehad, maar slik zelf wel de pil sinds begin december..
Hij is niet helemaal in mij klaargekomen, want hij haalde hem er snel uit en kwam dus maar half in me klaar, laat maar zeggen.
Nu zit ik net in de stopweek, maar ben nog steeds niet ongesteld..
Nu vraag ik me af of ik me zorgen moet gaan maken..
Ik heb wel steeds een soort kramp achtig gevoel onderin me buik, en ik denk zelf dat dat wel te maken heeft met dat ik moet gaan bloeden deze week.. maar ik twijfel er dus een beetje over..
Ik ben zelf ook nogal onzeker over de pil omdat ik er net 2 maand mee bezig ben.
Dus misschien dat 1 van jullie mij kan helpen/advies geven, wat ik evt moet doen.Alvast bedankt 🙂
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 februari 2016 om 16:59Als je de pil goed gebruikt, ze altijd op tijd neemt en er geen vergeet, ben je ook in de stopweek gewoon beschermd en is er niets aan de hand. Stress kan ook zorgen dat je menstruatie wat later komt.
Reageren
De stopweek duurt 7 dagen. Je hebt dus 7 dagen de tijd om ongesteld te worden.Anoniem2 februari 2016 om 17:04Ja, ik denk ook dat het door mijn stress komt dat de bloeding niet doorzet.
Reageren
Maar het kan dus ook zijn dat ik het pas 1 van de laatste dagen van de stopweek wordt?John (moderator)
2 februari 2016 om 17:06Dat zou zeker kunnen. Of wegblijven en pas komen als je weer met de pil bent gestart.
Reageren